Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Inte så konstigt att det är han som gör detta med tanke på hans FTspel 4x pre när snittstack är 10bb osv.
  2. slowboy

    ...

    Nitta till dig pre =) Men ja, det andra är korrekt. Sen handen du gör om Qhxhxx till semibluff är ganska is.
  3. Du lever ett fantastiskt liv och skriver magiskt.. Nästan så man själv vill vara där i Serbien och bli kallad "faggot" , sen vakna jag och kom på att det vill jag inte alls Men allt annat lät fantastiskt. (haggis <3)
  4. För många Se till att verkligen ta dig tid till de första avsnitten då de är lite sega att ta sig igenom =) Det kommer vara värt det.
  5. slowboy

    ...

    Du spelar ganska kallt i många av händerna sen bör du ju tänka på att sizea lite annorlunda i många spots.
  6. Inställningar och sedan klickar du fram det i bordsgrafik.
  7. Beror ju på vad du gillar men jag vouchar för: - Person of interest - Shameless US - Homeland - Suits - Vampire diaries - White collar - Arrow - Elementary Intressant dagbok även om mina texaskunskaper inte sträcker sig så långt
  8. Läser igenom alla dagböcker nuförtiden för lite nostalgikänsla Spelar din far fortfarande poker som han gjorde back in the days Samt spelar du nåt Live nuförtiden som du gjorde förr?
  9. slowboy

    ...

    Sista handen med 100bb bör du ju försöka få in det flop.
  10. Hans guzz bor ju där.
  11. Set i 9or = bluffcatcher efter du checkat turn? Jomenvisst.
  12. Tack Skall inte skriva mer i denna tråden så alla slipper spam Men lär inte spela mer poker i år för har nog slösat bort min run-good
  13. Gör såhär redan nu :D
  14. slowboy

    ...

    Varför vill du nånsin beta river i hand 1? Hand 2 vill jag nog inte bara syna flop 100bb när över halva leken suger. Edit: Jag måste försöka låta trevligare i text
  15. Gör det större pre, få in nu.
  16. 1. Galfond 2. Isi 3. Resten Enkelt så
  17. Detta blir jag glad av att höra <3
  18. slowboy

    ...

    Korrekt Skeppa pre och klicka pre
  19. Samma här så ehhhm köpte den förut Däremot har jag inte fått tag i Silver Lining
  20. Beasts of the Southern Wild har jag förhoppningar på
  21. Du spela handen dåligt, jag spela den till perfektion.. Mvh tiltad för livet
  22. En dag skall jag ta mig igenom din text <3
  23. Han kommer beta alla rivrar med alla kåkar / bluffar kanske tom färger då du checkar turn.
×
×
  • Skapa nytt...