Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Låter inte din som en gräsklippare typ.
  2. Vi lär inte betfolda där.
  3. Tycker bättre om gamla dig
  4. slowboy

    ...

    3bettat pre , cbet och 8 dollar kvar...
  5. slowboy

    ...

    Varför får du inte bara in det postflop
  6. LOL Grindade igenom Storage wars NY, vanliga och Texas på några dagar.. typ 130 avsnitt,
  7. Tyckte det kunde vara svårt att läsa innan dagens inlägg...
  8. SVS ju =)
  9. Snyggt redigerat Synd du inte kan redigera dina rubriker.. Ser ganska vidrigt ut fortfarande
  10. Blockers? Han har ju stege och jag tror inte Leo synar så ofta på rivern utan det.
  11. :oops: :oops:
  12. http://forumserver.twoplustwo.com/174/poker-goals-challenges/isildroon-sne-chase-1142522/index48.html
  13. Men vad skall vi ha då
  14. Tycker väl inte cbet är det bästa alternativet men jag tycker inte att checksyna mot två motståndare är så bra heller. Så C/C mot en och C/F mot 2+.
  15. Varför jag viker flop om jag nu inte cbettar är för att du har en dålig relativ position och du kommer aldrig få ut speciellt mkt värde när du väl träffar, förutom kanske dina två kungar.. Reversed implied osv.
  16. Så turn, vilka händer donkar du ut när alitiros har 3 dolls kvar? Tycker du slaktar den ganska hårt tbh.
  17. Vik.
  18. Internetbank går obv bra men visakort tror jag inte =)
  19. Det är som jul igen <3 Lycka till och hoppas du är tillbaka på ATH på nolltid.
  20. Nej du borde inte 4b pre men däremot flatta flop
  21. ++++++++++++++++++++++++++++11111111
  22. 1-10 är för dåligt intervall
  23. Är du inne i varenda dagbok som inte är 100% pokerrelaterad och skriver så?
×
×
  • Skapa nytt...