Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Verkar som att alla gillade den BHsektionen :D:D:D
  2. https://www.flashback.org/t1640001
  3. Hoppas det fortsätter uppåt nu 2/4 skall inte vara nåt skrämmande
  4. BAZINGA
  5. slowboy

    flugan

    Nje
  6. +1, man är inte ensam
  7. Tsss, det går väl bussar
  8. Loungo till FT, ONE TIME
  9. Som du säger gillar jag nog spelet att checka tillbaka flop så djupa för att behålla många sämre fd och bluffar.. Man mår ju aldrig riktigt bra när man får in det där om det inte är nån QJ9ss eller så
  10. Stressa för mycket när jag skrev annars hade jag minsann valt samma ordval som dig Mvh Fanboy4life
  11. Bara jag som tycker 3b är roligare än syn i första handen om du skall spela den Den spelar sig trots allt inte så bra multiway Hoppas du får rusha iaf, bästa dagboken på PF
  12. Du har skrivit svaret =)
  13. FYP Och det kommer nog inte ens bli svårt
  14. Var den inte ett skämt från företagets sida
  15. Finns inte en chans att Antonio förlorar detta.
  16. Fantastisk river :D
  17. Visa graferna för flickvännen och få höra "Varför slutade du inte spela där"
  18. http://veetle.com/index.php/listing/index/entertainment#4dc05174441b0/
  19. Vilken valde du =)
  20. Italien - Portugal Italien 3
  21. Det är jobbigt när man inser att man är den mogna på festen
  22. slowboy

    Antisk

    Man vet att man har läst för mkt av ViktorH när jag trodde det vankades trekant lycka till med allt
  23. 2-0 till sverige, Elmander i min 36
  24. Man kan ju hoppas det finns från Main iaf
×
×
  • Skapa nytt...