Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Du är då en liten existenznörd Soni WP med spelet btw, hoppas det håller i sig hela veckan
  2. Inte så bra tyvärr förutom Elisha då :D
  3. Vem? om du orkar skicka ett PM eller skriva här amatörbettare som man är :roll:
  4. Är det där en typ skämtpost? PLO500 med 30 bb? fattar fan inget längre
  5. Största whinehoran på jorden :-( :-(
  6. [01:54:33] Hankie123: ORKAR INTE [01:54:33] Hankie123: AWE [01:54:33] Hankie123: GHEW [01:54:34] Hankie123: GHEWG [01:54:34] Hankie123: HW Efter att inte JJ fått vinna mot AA och han bara är 400+
  7. Vi är som Man UTD, har domaren på vår sida då kan inget stoppa oss.
  8. Ni kommer inte ha en chans mot BIF sen iaf :twisted:
  9. Du är bara en jävla bumhunter nuförtiden Simon.. Du slår ju inte ens PLO50 i vanliga fall
  10. Samma här ibland, men det är för att hon tror jag vinner så jag skall kunna betala saker.. Ack så fel hon har.
  11. Gambla... Stdspel från dig, du vet man kan folda fast man har investerat 3 bb
  12. Lockdown?
  13. Du är värd att springa dåligt IRL en sväng och kan du sluta dissa mig på facebook/skype ditt retard :evil:
  14. Simon = turapa även idag.
  15. Men du har inte sprungit bra va?
  16. Han är ju en äkta mansgris Jag har bara otur när inte A4 står mot 99.
  17. Önskar jag visste vilken kvinna det var
  18. Jaha , då ser man att man kommer åka ut tidigt denna gången med
  19. Ifall det är bollen88 kanske du skall se över och redigera denna meningen "Kände att på 1020 nivån så fanns det inte många som var bättre än mig."
  20. Undrar detsamma HAHA
  21. Bara Simon som kan göra det i rekordpotter Turapa
  22. Syna bara flop och vik alla kalla turns <3
  23. Lycka till alltid trevligt med PLOdagböcker, hoppas på att kunna ge nån sorts feedback iaf.
  24. Wp Simon ... Jag har blockers , nu dör vi
×
×
  • Skapa nytt...