Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Jo vi har spelat en del, dock påpeka jag bara vad han mena.
  2. Han menar att du är sämst.
  3. True that, förutom natten som var, då var kvallen sisådär. Men då streama dom också via NHLs egna stream-
  4. Alla kan inte vara supertequila när det gäller tjejer.
  5. Vad alla överdriver fast släng kompisen men behåll tjejen, hon verkar skön. Lite naiv men skön :D
  6. Göra ordvitsar i spelberoendedelen fick man minsann inte.
  7. Fråga Löfberg :D men jag har tagit ut till MB och det tar alltid max 12 timmar
  8. Du fattar när du har ett förhållande nån gång i framtiden Simon
  9. Välkommen till klubben.. Fått diska, laga mat , städa, handla godis åt henne
  10. +1 Sjukt imponerande du orkade skriva om "allt" Stort GL vid borden nu
  11. Simon, jag vill ha en bild på ditt bälte som du skall ha köpt enligt Hence.. nu ty.
  12. slowboy

    flugan

    Stort GL :D
  13. GAH, hur kan inte mitt Sunderland hålla 3-1... :-(
  14. Skönt att Brynäs hittar 2-1 idag då
  15. +1 som en söt Ekorre Edit.. Ekorre var väl inte det rätta ordet kanske men.
  16. Säger han som har två backsessioner per månad, du måste ju vara glad hela tiden;-)
  17. C/F alltid turn som standard där imo
  18. Feat Fattaru? Organism 12
  19. Har man 10 BI räknas det inte som skott.
  20. Vad du RBhorar Simon, går ju typ bara BE ;)
  21. Ser bara bättre och bättre ut för Brynäs
  22. Tycker det är imponerande att kunna trolla ihop en sån lång text.
  23. Varför skrev jag hela veckan... mena månaden obv :-(
×
×
  • Skapa nytt...