Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Du menar flop va.
  2. Funkar inte så
  3. Detta är du inte ensam om att uppleva =)
  4. I handen är det ju syn turn för vi vill ju aldrig få in det här men inte heller raisefolda. Som spelat så är det ju en syn =) Bra jobbat iaf
  5. FÖRLÅT JONA, men nu har jag dig på facebook iaf :D:D
  6. Då är ju första handens preflopspel värre men.
  7. Åhhhhhh Boman jag älskar dig <3
  8. Kan folk bara sluta kommentera om de inte ens kan spela omaha.. Vik pre är ju det sjukaste på länge.
  9. Kanske det som behövs för att få liv i den eller ge Simon en uppåtswing :twisted:
  10. Står ju säkert nånstans men är det Göteborg när det gäller CC?
  11. Har en bb/100 på /5 på 60 eller nåt sånt, inte riktigt lika högt på dom andra nivåerna
  12. Måste säga att mitt Sunderland hade en buss parkerad i straffområdet
  13. Hur kan man gilla Pani och Budak Matrix ftw
  14. http://pokerforum.nu/forum/1702288-post229.html
  15. Akta dig för West Wing. Den är troligen en av de mest välskrivna och bästa serierna som har gjorts men de första avsnitten är förbannat sega
  16. Är för bra för er egentligen men okeeeeej :D:D
  17. Ljug inte.. Spelar du ens nuförtiden? Ser dig aldrig på borden eller är det nytt nick?
  18. Ehh ge er pojkar ni måste börja 3b mer Dock är väl inte 3b i första bra iom hans korta stack. Annars skeppa flop i båda
  19. Säger du bara för jag är inne och kommenterar Har en dålig vana att få in det lite för ofta i tid och otid.
  20. Som sagt, ingen aning om det är 200bb eller inte. Nu tog jag exempel för 100bb, dock känns det inte som att siterullen behöver vara över 50k innan man åtminstone mixar in ett par bord /10.
  21. Kommer inte ihåg om du kör 200bb eller inte Men känns som man kan testa /10 när man har runt 50k.
  22. Det känns väl lite overkill med "påhopp på varje sida" Boman med flera bad dig bara posta en hand och innan dess skrev Nicklaslid "BE över 6k händer :S" Aja tråkigt du lägger ner.
  23. Hur går tankarna på flop när du väljer att inte jamma in? Vilka turnkort går du inte vidare på isåfall?
×
×
  • Skapa nytt...