Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Skall plussa massor detta året sen skall jag köpa mig denna http://se.burberry.com/store/menswear/coats/london/prod-38487511-mid-length-alligator-leather-trench-coat
  2. Tack En sån där dag där varje 4b/5b synas och man får in det sämst hela tiden =) Men hade tur och fick "hålla" i några händer så blev ett helt okej resultat åtminstone Största vinsthanden: Grabbed by Holdem Manager PL Omaha $1(BB) Replayer SB ($100) BB ($250) Hero ($255) UTG+1 ($100) CO ($142) BTN ($155) Dealt to Hero Q:heart: 6:heart: A:diamond: A:spade: Hero raises to $3.50, fold, CO calls $3.50, BTN raises to $15.50, fold, BB calls $14.50, Hero raises to $66, fold, fold, BB calls $50.50 FLOP ($151) 4:club: 5:diamond: K:diamond: BB bets $150, Hero raises to $189 (AI), BB calls $34.66 (AI) TURN ($520) 4:club: 5:diamond: K:diamond: 5:club: RIVER ($520) 4:club: 5:diamond: K:diamond: 5:club: 9:heart: BB shows 8:spade: 9:diamond: J:diamond: 7:club: (Pre 42%, Flop 49.0%, Turn 25.0%) Hero shows Q:heart: 6:heart: A:diamond: A:spade: (Pre 58%, Flop 51.0%, Turn 75.0%) Hero wins $517 Hand 2 mot en som spelade 95/60/40 typ Grabbed by Holdem Manager PL Omaha $1(BB) Replayer Hero ($135) BB ($117) UTG ($100) UTG+1 ($286) CO ($50) BTN ($129) Dealt to Hero 4:spade: Q:diamond: A:spade: Q:heart: UTG raises to $3.50, UTG+1 raises to $12, fold, fold, Hero raises to $40.50, fold, fold, UTG+1 calls $28.50 FLOP ($85.50) 9:heart: 9:spade: J:spade: Hero bets $33, UTG+1 raises to $184, Hero calls $61.50 (AI) TURN ($274) 9:heart: 9:spade: J:spade: 6:club: RIVER ($274) 9:heart: 9:spade: J:spade: 6:club: K:diamond: UTG+1 shows 9:club: K:spade: T:diamond: 2:club: (Pre 43%, Flop 74.0%, Turn 82.5%) Hero shows 4:spade: Q:diamond: A:spade: Q:heart: (Pre 57%, Flop 26.0%, Turn 17.5%) UTG+1 wins $271 Hand 3 = Vad jag menar med att få in det dåligt. Grabbed by Holdem Manager PL Omaha $1(BB) Replayer SB ($178) BB ($367) UTG ($172) Hero ($129) BTN ($180) Dealt to Hero A:spade: A:diamond: A:club: T:spade: fold, Hero raises to $3.50, BTN raises to $12, fold, BB calls $11, Hero raises to $48.50, BTN calls $36.50, fold FLOP ($109) T:club: 9:heart: 3:club: Hero bets $80.95 (AI), BTN calls $80.95 TURN ($271) T:club: 9:heart: 3:club: 5:spade: RIVER ($271) T:club: 9:heart: 3:club: 5:spade: K:diamond: Hero shows A:spade: A:diamond: A:club: T:spade: (Pre 53%, Flop 28.7%, Turn 40.0%) BTN shows 4:club: 7:club: 8:heart: 6:diamond: (Pre 47%, Flop 71.3%, Turn 60.0%) Hero wins $268
  3. Tack så mycket Spelar just nu på ipoker så ni slipper mig på svs och där ni håller hus Ja, vart håller du hus Djens saknar dina utbrott från din dagbokstid
  4. Du är ju så gammal.. Häng med lite Då var det gjort för denna gången iaf.
  5. Vadå smakar :D, tänker vi på samma sak eftersom man "späder" ut det i vatten Aja iväg till sjukhuset nu försöka hitta rätt.
  6. Vad rik du börjar bli nu Ulaf
  7. Tack och jag kan inte lova nåt Ludde Spelade lite när man ändå var uppe och jag vet inte vad jag höll med på vissa stunder. Gjorde nån hjältesyn som kosta 300 bb och allt var lite drygt ett tag men ordna upp sig tillslut iaf =) En hand mot en som spelar 35/23/7.5 och fold to cbet 50% WTSD 29% Hatar väl min 4b pre men 4b väldigt brett mot just denna FI så vill ha med en del AAxx men denna är väl på gränsen Grabbed by Holdem Manager PL Omaha $1(BB) Replayer Hero ($291) BB ($268) CO ($179) BTN ($206) Dealt to Hero A:diamond: A:heart: 9:club: J:diamond: fold, fold, Hero raises to $3, BB raises to $9, Hero raises to $26.50, BB calls $17.50 FLOP ($53) K:heart: Q:heart: 8:heart: Hero bets $31, BB calls $31 TURN ($115) K:heart: Q:heart: 8:heart: 6:club: Hero gör vad? Nu skall jag dricka kontrast och kika på The amazing race
  8. Här sitter man 02.40 och skall upp kl 0600 för att röntgas så vad annars skall man hitta på än att starta en dagbok. 26 år gammal som har hängt på PF sen urminnes tider och nog läst igenom vartenda DBinlägg som har gjorts och läst om top20 dagböcker ett par gånger om så man är ju rutinerad Har precis börjat spela igen efter ett halvårs uppehåll och är stejkad av en trevlig men ack så anonym välgörare =) Kommer att posta omahahänder, bilder, alla mina besök på vårdcentralen och sjukhus och förhoppningsvis orka hålla liv i denna i åtminstone en månad Eftersom jag ändå hänger här precis vareviga minut iaf enligt flickvännen så kan man ju passa på att posta nåt då och då. Börjar med att infoga en graf sen stejken påbörjades i fredags. Nu kör vi
  9. Sjukt mycket grattis
  10. Man visste ju du kunde flippa
  11. Riktigt fint GRATTTISSS
  12. +++++++
  13. Vilken vacker liten hörna Älskar skrivbordet =)
  14. slowboy

    ...

    Nån som kollar EPT live här
  15. slowboy

    ...

    Set är väl en stor del av hans range iom att du blockar Qd, men vi kommer ju nästan aldrig ha sämre än en flip här och ibland får vi in det mot nån JT8xdd osv.
  16. slowboy

    ...

    Få in och må bäst i världen
  17. Andra handen utan att kunna hi/low speciellt bra är det inte en okej spot att C/C i?
  18. Låter som värde
  19. Finns väl typ en hand i hans range som du inte slår och det är väl KKxx med spaderdrag För som phyre säger så borde han slå om med set på turn när mkt kommer betala av.
  20. Vid första anblick gillade jag bet/call nu lutar jag mer åt C/C, antar vi vill göra det med en del tvåpar/ nåt set / nfd osv så då kan vi lägga in nån sån här "nöthand"
  21. slowboy

    flugan

    Lycka till
  22. Like Lycka till fast det är väl inte som att du behöver det
  23. Stort lycka till :D samma ålder och ja om västergötland är södra stämmer det med
  24. Behåll möblerna imo. Det är inne med retro
×
×
  • Skapa nytt...