Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Du är konstig du
  2. Du levlar inte ens väl?
  3. Tjena frisören din fitta
  4. tjena mannen
  5. Ja det gjorde du bra!!! Riktigt uselt spelad
  6. GG

    Rooney

    Snarare jag, trodde i min enfald att punken skulle bjuda på stake till ME såklart, så jag tog en femma av punkrockarn och nu krävde han att jag skulle skicka den till ronny :( :(
  7. GG

    Rooney

    Hoppas 50lappen smakar fint. Spewar runt med resor hit och dit, jävligt skrämmande att se!
  8. lycka till i tronmatchen
  9. Vill du lira ikväll leo?
  10. GG leo spela mer sen eller nån annan dag?
  11. Ska vi spela nån jävla gång eller?
  12. Kan spela nu och fram tills i natt om du vill
  13. Tja meta! Läget osv? Lycka till med drakflaggan!
  14. Nej vad ledsen jag blev nu! Shit vilket snyggt hån leo! WP!!!!! När kommer svs igång igen?
  15. Im here, nybustad ur MCOOP main och tiltad, kom och ta för dig
  16. GG

    Rooney

    strictly business för helvete Mvh Urmy
  17. Ska iväg och käka frulle nu och skaka av mig bakfyllan sen ska jag lira resten av dagen, är väl tillbaka om 1-2 timmar eller så
×
×
  • Skapa nytt...