Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Jag tyckte män som hatar kvinnor var rätt bra, gillade dock inte boken så mkt som alla verkar göra
  2. Cirka 120k dulls plus en massiv rb på säkert ett par tusingar till!
  3. Tja vänner! Tänkte kolla om nån här skulle klassa sig själv som IRLkung? Tack på förhand /PK
  4. Flugfiska!
  5. Missat denna kungdb, GL Mvh
  6. Fy satan vad sjukt
  7. Yep, han har blivit mytoman. Mvh Johan W
  8. Snygg dollar!
  9. Tja gibbsson! Btw, grattis till framgångarna allihopa här på pokerforum
  10. Grattis!
  11. Jag hade sju 9(nio) igår
  12. Fråga hur ronny gjorde!
  13. Nej
  14. Denna db är vad som håller mig vid liv!
  15. Mm och bluffsyn är hans underhuggare
  16. 14
  17. Tja fidde
  18. GRABBAR!! Hur gåre på touren?
  19. Oh well, spela roll han är inte bra alls om vi pratar om samma snubbe H....
  20. Hmm jag har aldrig bolagat med någon på pokertomtarna så vet inte riktigt vad du menar. Och jag har sagt det förr och säger det igen, jag spelar dig när som helst, kanske plo? Du lär ju ha jävla edge mot mig där tydligen
×
×
  • Skapa nytt...