Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Lira idag leo eller vågar du inte som vanligt?
  2. HAHAHAHHAHAHAH IDIOTHELVETE
  3. Steve Bustén
  4. GG

    Rooney

    Fy fan, zumme vågar hitta ekanhånet igen
  5. När ska vi spela?
  6. Tjena grabbar
  7. Ö är bra
  8. :S
  9. GG

    Rooney

    Supertequila är helt rätt ute. Finns ingen anledning att pusha turn.
  10. Hahaha fan leo.. går inge bra för dig nu
  11. Aj aj aj, nu blev det lite pinsamt här Hojta till om du vill lira någon gång. Önskar jag hade nån som bad mig om action som jag samtidigt har sån enorm edge mot. Du har det bra du Leo.
  12. Leoooooo nekar du action????? HAHAHAHA
  13. Ok vi spelar 150-300, jag väntar
  14. När ska vi spela? Spelar gärna nu då jag inte har mkt action alls.
  15. Jag har gett dig action exakt varje gång jag fått chansen förutom denna gång då du skulle vara tuff och lira 150-300, är det den lägsta nivån du spelar på? Isåfall har jag varit i nån konstig psykos senaste tiden för har inte sett dig där mer än en gång
  16. Jag är glanskorv. Jag spelar inte 150-300. Ska vi spela nu?
  17. För övrigt är du inte upp "70-100k" på mig.
  18. Hej Leo. Du har mig veterligen aldrig bett mig om spela 150-300 och förstår för den delen inte vad som skulle vara fittigt av mig att inte ge dig action där då jag mer än gärna ger dig action på lägre nivåer och du verkar ju inte heller spela 150-300 speciellt ofta så förstår inte riktigt vad du gnäller om. Häftigt av dig att försöka få det att se ut som jag inte ger action. Liten fail där kompis. Skönt att du anser dig ha edge mot mig då kan du ju ta och komma in på svs och ge mig ett par bord hu, vilket spel du vill och stakes upp till 100-200. Cred ska du ha för att du försöker lära dig spela plo på 100-200 iaf. Haha
  19. This
  20. Tja grabbar, hur går det på arlanda?
  21. Hej Harry! Idag smällde jag i mig en harryvariant på kabanossen. Den är fan bäst. Brukar du ha problem med spruckna bröd? Ska man skälla ut noobsen i kassan som inte kan lägga i GTO-mängd dressing+ketchup? Tror även brödets färskhet har ett finger med i spelet. Jävligt tiltande hur som helst.
  22. Jag blir alltid lika glad när jag får spela plo med dig. Det är du ju tom ännu sämre på än vad du är på NLT :)
  23. Tja Puni, hur går det? Mvh Drclementz
×
×
  • Skapa nytt...