Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Punken har bäst kortsnitt
  2. Ryktas om att du tycker jag är den sämsta HU plo-spelaren du mött så tänkte fråga om du ville lira en session ikväll?
  3. River Mvh Ove på Falu Riverjacks
  4. Var väl punis gamla vanliga 6 flopade set av 7 möjliga. Std
  5. NU ägde han fan dig jkk Skämmes tamefan
  6. Bump
  7. Sveriges bästa pokerteoretiker visar prov på sina kunskaper
  8. GG

    Kaffedopp

    Grattis ronkans tjej!
  9. Tjena heltoker
  10. GG

    Kaffedopp

    Grattis!!
  11. Hahaha fy fan vad sjukt
  12. Tjena Meta, glömde fråga.. hur går nätpokern? Mvh Adde
  13. GG

    Rooney

    Fan, trodde jag var ensam om att ta det stora steget att flytta till skåneriggen! Ses i skåne punanin
  14. Tjena Stacken
  15. Tjena meta! Tjena mr-flow! Ja att få action av nån ur office vore fantastiskt, synd att så inte är fallet då de inte spelat mot någon som köper in för nåt annat än 87,3bb
  16. Stort tack Starfittan!
  17. Där trodde han inte på dig meta!!
  18. Nu ska jag inte lorta ner sprutpunis och co:s fina dagbok mer!
  19. Ok! Facit: Anledningen till att så många stör sig på er är er äckliga attityd.
  20. Just ja, om ni inte förstår varför folk stör sig på er vet jag inte vad jag ska säga
  21. Pokern lever! Hallelujah!
  22. Iofs lär du vara bättre än dina kompisar terran och irlsux antar jag
  23. :D :D jag ger upp, grattis till roligaste inlägget på pf. Mkt signaturmaterial i ett och samma inlägg! Spelet är standard men bör göras sällan! Nåja, levlar ni mig så blir det hatten av och grattis, ni gjorde ett bra jobb pojkar. Tänker inte störa mer nu, gg wp grattis framgångarna vid pokerborden! Roligt att se att ni kan vara så underbart jävla vilsna och faktiskt ändå vunnit pengar på poker, hur det nu gått till vågar jag inte spekulera i. Tack för mig
  24. Med risk för att bli fortsatt sönderlevlad; nej, förstår du inte hur sjukt konstigt det är?
  25. Thats me!
×
×
  • Skapa nytt...