Åhåå smutsfall! Mysigt, det var ett tag sen, hört att du blivit mkt bättre sen vi möttes senast. Hoppas för din skull det
Även jag älskar dagboken! Riktigt fin kvällsunderhållning.
Tjena Theone! Jag är inte direkt sugen på att lira hu mot dig vet ju inte ens vem du är . Vill ju bara ha värde och leo är ju uppenbarligen rejält värde då han är riktigt usel på poker.
Förstår inte riktigt hur och varför det skulle vara en öm punkt. Jävla fin åsnemaffia det skapats här, den ena sämre än den andra sitter och beundrar varandra. Love it