Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Tack allihopa! det var riktigt skönt att spela lite
  2. Hej dagboken Grymt skydive idag över north shore på oahu, jävla fränt! Mvh
  3. Aj aj aj meta mkt orutinerat att ta den middagsgrejen, sjukt äcklig. Mkt godare käk i restaurangvagnen imoz!
  4. Japaner är svinäckliga
  5. Är väl så std det kan bli imo
  6. Härligt att du sprang sinnessjukt dåligt mot happyday och ändå plussade 12k Överlägset konstigaste nån nånsin skrivit på pf
  7. Hej dagboken, är på hawaii nu. Sjukt nice! HEHE
  8. Vad i helvete är det för episk grindstuga ni styr utan att man har chanse n att vara med!?!?!? Skämmes
  9. GG

    geewhizm8

    Hmm vad fan gör du i typ alla händerna? Seriöst alltså
  10. Var bor du urmarsson i B K K? Kanske ska boka om flyget från hawaii till B K K lite tidigare så att säga
  11. Jao det var en härlig kväll följt av en inte allt för härlig morgondag kan man säga
  12. Fan då meta, då har du missat något. Se watz film på pt så får du en liten teaser på hur låten går. Sen kommer jag och min samarbetspartner även framföra den live till dig så fort vi får chansen. Releasepartyt kanske?
  13. Riktigt äckligt att ens fundera på att försöka styra socialbidrag som pokerspelare av uppenbara skäl.
  14. Fy fan sorre!
  15. oj glömde
  16. Grattis till uppmärksamheten i glimnes blogg!
  17. Breaking bad som redan nämnts och Flashforward Nuts.
  18. Hej dagboken Idag sjöng jag och emop "Meta meta mendieta-låten" i en karaokebar här i LA, blev inte så lyckat som vi trodde. Mvh
  19. Har tyvärr inte koll på det härifrån Lirat mestadels på en dator jag inte har tillgång till hm på. Mvh Sven bertil taube
  20. Stevebutabi är drakjägarnas drakjägare Edit: stevepanini
  21. Kung panini är inne och spekulerar! Härligt!
  22. Ok nästa, dvs gdaily. Skynda
  23. Nästa för fan, lite tempo annars blir vi inte klara.
×
×
  • Skapa nytt...