Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Låter som en sjuk beat LEODRON!
  2. Grattis är back i år
  3. Grattis Kronan! Köp dig en biljett till lissabon och ett par baskaggar imo
  4. Hej, jag springer så jävla löjligt kallt att jag vill skära pungen av mig
  5. Jag lägger in alla pengarna och döljer bordet med vänsterhanden och grindar vidare på alla andra bord, försöker glömma att det där hänt på det bordet innan jag tar bort vänsterhanden. Std edit: funkar bäst på klienter med auto-rebuyfunktion!
  6. Hej kontoret! Idag lämnar jag danmark, gulat lite pengar men vad gör det sas+?????????????????????????????????????????????????????????????????? %
  7. Fina knektar imo
  8. Snyggt hobbyknarkat imo
  9. Man ska knarka rätt mkt och länge för att man ska knarka bort en bil Billig hobby osv
  10. Släng bokjäveln åt helvete, hoppas du inte betalat för skiten
  11. Hej kontoret! Befinner mig i Lund och ska om några timmar sätta mig på tåget mot Köpenhaugen och EPT. Jag och stora delar av Sveriges absoluta turarelit har tänkt rensa rent
  12. Jag tror det!
  13. In med LEO imo
  14. Jag tycker att leo ska bli vår dagboks nästa medlem. Vore riktigt sjukt och konstigt!
  15. GG

    Padrinos

    Hej Ulaf, tänkte bara credda din musik! Keep it up! Asgrym ju
  16. Std ju
  17. Wöööööööööö wats bäst på poker i dalarna wööööööööööö
  18. Session efter session? Är ju typ 4k händer du backat några inköp på?
  19. Hej Chocolate! Är det din egen bajskorv du har lagt upp?
  20. GG

    Rooney

    Förstår inte varför vi nånsin skulle vilja göra nåt annat än checkdega turn i KJ-handen. (speciellt inte när puni sagt det också) (!)
  21. Sick rebel ju
  22. +1 Jag har väntat så länge på just denna dag osv
  23. Tja Ola! Hittat något fint övervärde senaste dagarna? Mvh Conspiracy från gretkos konto
×
×
  • Skapa nytt...