Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Hej grabbar! Lycka till ikväll i Amsterdam
  2. Hej vänner Jag vill be om ursäkt för min inaktivitet här i dagboken. Är på semester/studiebesök i gul mans land. Tankar och funderingar kring detta kommer finnas i min kommande GTO-bok som jag arbetar med för fullt hemma. Denna kommer att säljas här i dagboken till en mindre administrationsavgift. Huvudsyftet med resan har varit att studera gula människor och deras beteende samt försök till anpassning i det moderna thailändska samhället. Jag har även gjort en avstickare och tagit advanced open water diver för att studera det uppenbara, ni fattar. Väl mött Korvas från koh chang
  3. Hej Då jag extraknäcker som emop1(ett)ssssssss sekreterare blev jag ombedd att skriva en kort men utförlig presentation. Hej Det är jag som är emop1, jag gillar flopar turns och rivers men inte showdowns. Mitt mål med livet är att ta över pf.nu med mina kumpaner samt att börja jobba som lokförare och simlärare
  4. Hej vänner! Det är jag som är Korven, mitt riktiga namn är John Watz. Watox kusin dvs. Jag gillar att se floppar och turns, men även en del rivrar och framförallt showdowns. Ni fattar
  5. Hejhej!
  6. Skillnad på folk och folk min käre dalton. Gillar dina tips dock, skulle gärna åka till auschwitz vore sjukt intressant
  7. Det är en rapphöna... Den flög på en bil jag hade - och slog ihjäl sig. Sen hade vi en hemma i Vinsslöv som stoppade upp fåglar. Han har stoppat upp den, jag kommer inte ihåg vad den kostade... Det var nån gång på 60-talet
  8. Hahahhahhahahhahhahahh Dala!!!! Fy Fan!
  9. Hur ska ni ta er runt? Tåg? Bil? Cykel? Bananbåt? Kphmn-Amsterdam-Berlin-Prag-Kroatien-Grekland-Italien-Frankrike-Barcelona Nåt sånt hade nog jag kört som grundrutt. Bilat/Tåg hela vägen till Grekland, sen båt över till södra Italien och ta er upp genom Italien och beta av vingårdar som bara emop och emilio_15 kan. Fortsätta på samma vis i södra frankrike ner mot barcelona där ni har sådär roligt som bara emilio_15 kan. Ni fattar
  10. KungDanne-sweden2k
  11. Avatar var awesome!
  12. Hej dagboken, idag fick jag nog. Hehe. Ses 2010
  13. ahhahahaa, 289g koks
  14. GG

    geewhizm8

    Tror det har att göra med att han betett sig som en idiot i varje post senaste 3 månaderna och helt plötsligt flaggar för en seriös attityd i diskussionerna. =) =) =) =) =)
  15. GG

    geewhizm8

    Vad tycker du är jobbigast, spela ur pos post eller Pusha/folda pre?
  16. GG

    geewhizm8

    Äggen och dam sju i ruter har jag hört
  17. GG

    Rooney

    Va? eller vadå? Sjukt med maten för övrigt, typ det jag gillar mest med NY - alla grymma restauranger, men man får ofta vara beredd att betala lite extra om man inte ska få allt std äckelskit. Mvh Pinnen
  18. GG

    geewhizm8

    Bra jobbat grabbar, fortsätt så!
  19. .
  20. Tack allihopa!!!
×
×
  • Skapa nytt...