Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Märks.. märks på resultatet också kanske?
  2. Sick move drclementz
  3. Hej! Idag blev det bara en sjundeplats i warmup Mina mest tiltande 22k ever.. men men känns väl bra om ett år
  4. Hej vänner igår hittade jag också ett bra plus på runt 21k usd. Trodde såklart man skulle få vara nöjd med det men klart jimpa har levererat nåt alldeles för sjukligt resultat när man en gång i livet plussar. Ska donka iväg allt på turrar och plo ikväll. Ty
  5. fick kåk
  6. Fan vilket jävla psykfall
  7. Det var skitskoj!
  8. Back 97k usd!
  9. Vem är mongot som sjunger med i bakgrunden?
  10. Bästa videon hittils!
  11. Koh chang var rätt skönt, var där över jul sas. Bodde dock längre ner vid bang bao och senare lonely beach för att slippa den värsta turstamentzen samt smidigast då vårt dykcenter låg där nere. Dyk med the dive adventure i bang bao om du gillar dykning. De var jävligt sköna och hade bra koll.
  12. Tycker min bandmedlem PK får dåligt med cred
  13. Kung!
  14. Tror du ligger sist luap!
  15. Gloryhole osv
  16. Hej sexyterran! Letar efter ett inlägg av dig där du säger något i stil med "flickvän skaffar man ju på en kvart om man vill, hur enkelt som helst" men hittar det inte. Tänkte ha det som signatur nämligen Tack på förhand Edit: Mvh Adde
  17. :S :S Grattis!!!
  18. Visste iofs att den var klar, måste dock reppa lite för att inte jinxa skiten. Rätt välbeprövad strategi som funkar de flesta gånger.
  19. Lyssna på fhaugen nu. Jag är lite av ett proffs på nätpoker och andra hazardspel. YS Adde
  20. Hej! Idag ärade jag CC sthlm med min närvaro. Backade 30 lökar på 50-50 plo, spelade två stora potter - översettad i båda obv. Orkade inte vara kvar efter det och gick ner för att gula min lax jag hade kvar på rouletten. Misslyckades brutalt och klev lite senare från bj-bordet med 30k
  21. Reboniusssssssssssssssssssssssssssss du ska väl till köpenhamn? Om inte, jo det ska du!
  22. Stora frågan är väl varför han ens har en?
  23. Får man följa med?
  24. Hej kontoret, jag ska med till sundsvall. Planerar att bo med Luppens farsa Igår spelade jag turneringar, det gick bra HE
×
×
  • Skapa nytt...