Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Tja Kontoret! Själv backade jag inte mindre än 20 amerikanska tegel, dom skall hämtas igen idag. Bakfull osv, ni fattar
  2. Mulholland drive är min favoritrulle, så fantastiskt jävla bra. Helt otroligt, och den blir fan bättre för varje gång man ser den edit stavfel HAH
  3. Majs är bra, dock kan man tilta sönder på mört och annat som kommer ivägen. Majs+maggot eller majs+mask-kombo sållar ju bort lite iaf sas. Sutare är ju inte direkt kräsna så bara prova sig fram. Om du har problem med mörtar och annat kan du köra halv oskalad räka också, är mkt hett i vissa vatten.
  4. Ströbröd vaniljsocker majs och hampa ftw
  5. 1, 2, 3 PK försöker gå ner 8k USD Blir inte en krona
  6. GG

    .

    :S :S :S :S :S :S
  7. He he he he
  8. GG

    .

    Hej alla Stjärnfittan har rätt Mvh Puni - dvs end of discussion
  9. Så löjligt bra film är det iaf
  10. Game on! GL
  11. Om du talar om tram så är väl risken att dom beslagtar det. Dock kan du ju aldrig bli straffad för det eftersom dom aldrig kan bevisa att det är du som beställt osv. Bakfull idag, som fan.
  12. Hej! Idag flippade jag mot kontorets stjärna J Luppenius, såg bra ut fram till river där han hittade sin kung med AK mot mina damer. Hej då
  13. Sutare! Riktigt kul fiske!
  14. GL punk! Tror jag gjort bort mig här
  15. Har nu tagit mitt första pass för månaden, kunde inte sova så jag gick in och vevade lite onlineBJ vilket jag plussade cirka 2k dulls på. Dvd slightly under ev. MEN, plus som plus iaf
  16. 0 händer och even steven, dvs rejält över EV!
  17. Hej dagboken, jag kostade på mig ett ganska saftigt back i februari. Men jag är glad ändå
  18. Jorå! så att eh osv
  19. Also! Hej dagboken Igår skulle jag regga till emop lissabon i b2bklienten, slutade med att jag hade 100 euroz över efter reggen som jag nu skottat upp till 6k. Siktar på att vinna 1m euro och casha ut och köpa glass för skiten. !
  20. Level? Grattis till ploplussandet iaf Plo är nötz
  21. Leodron Snyggt Spelat
×
×
  • Skapa nytt...