Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Tjena eie, phyre och y0!
  2. Du verkar rätt dum i huvet
  3. Härlig källa
  4. Rätt säker på att jag spöar dig en puketävling punken. Lär göras på nästa event ute på touren så att säga.
  5. Lyssna på facit
  6. Lyssna för helvete på Harry när det gället korv!
  7. Hej dagboken! Jag är gul!
  8. Yw sir!
  9. Skraplott
  10. GG

    Kaffedopp

    Not so hidden sas Mvh NickeVegas
  11. Grattis till uppmärksamheten i tidningen och ha det toppen i Thailand!
  12. GG

    .

    Tjena flugan! Grattis till framgångarna vid pokerborden
  13. Kung!
  14. Håller faktiskt med om att den var lite overklig :(
  15. Lyssna inte på Ola eller chokladen Jag tror på dig! GOGO
  16. Hej dagboken, igår bustade jag ur pca main. Jag satt med två yxor och den andra killen hade ett ess och en dam. Vi rensade upp det före floppen så att säga. Satsade allt redan innan första tre korten Tyvärr kom både damer och ess på såväl flop som turn och river. Sen drack vi massa bahama mamas. Det smakade gott! Mvh
  17. Hej dagboken! Nu är jag på bahamas och ska representera kontoret på touren. Ska försöka byta till idag istället för dag1b i morgon. Gl heinz
  18. Mm den ska han ha cred för. Riktigt jävla brutal och ärlig!
  19. I miss u too darling
  20. Hej dagboken! Sen sist har jag hunnit med att träffa storheter som Stevepanini och dödsfisken i bangkok. Var riktigt häftigt! Har nu tagit mig till New york, tog bara 30 timmar, vaknade upp kl 4 i morse dyngpigg och hungrig, fick ligga och vrida oss i två timmar innan frullen. Flyger till bahamas kl 16 idag där jag räknar med att få nöjet att träffa den store DanneSweden2k aka Conspiracy. Är riktigt jävla nervös såklart men hoppas att han är snäll. Mål för 2k10: Vinna pca samt träffa Dannesweden2k
  21. Urmy reppar att han upplevde 12-slaget, nice one
  22. För helvete jag försökte få tag på dig igår Skeppade offlinemeddelande på msn och försökte komma över ditt nr men gick åt helvete! Du missade bland annat metervis med tequila på nån sjuk jävla mexikansk restaurang, med mowmow iförd kaptensmössa
  23. Aj aj aj!
  24. Alltså vad i helvete är det frågan om? Så jävla dålig fart på dbn. Blir äckligt matt på mina samarbetspartners insats i denna db och funderar på att sparka ut er hela högen. Idag ska det firas happy new year in bangkok som det heter här. STEVEPANINI ÄR DU HÄR? Join us for some tequiladrickning sådär som bara watoz kan
  25. Btw, bra jobbat gubbs, framförallt bluwwe och pokeremil. Ni fattar
×
×
  • Skapa nytt...