rickie Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Nu har ju skiten varit nere en hel timma, dags för refund tycker jag. Pallar inte vänta på det här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Nu har ju skiten varit nere en hel timma, dags för refund tycker jag. Pallar inte vänta på det här.. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johjo Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Hmm, blev plötsligt lite kluven när jag läst igenom partys policys för avbrutna turneringar. Vore kanske inte så illa om de ställde in turneringen trots allt, med tanke på att jag spelade mig in via dubbla SnG. 3* $6+$1 förvandlat till $1450 är ju ändå hyfsad avkastning, även om det inte är $200k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Hmm, blev plötsligt lite kluven när jag läst igenom partys policys för avbrutna turneringar. Vore kanske inte så illa om de ställde in turneringen trots allt, med tanke på att jag spelade mig in via dubbla SnG. 3* $6+$1 förvandlat till $1450 är ju ändå hyfsad avkastning, även om det inte är $200k Ja och $50 extra vart det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Bröts turneringen? När kommer pengarna? Kan man lägga sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Bröts turneringen? När kommer pengarna? Kan man lägga sig? Ja, jag fick det meddelandet iaf. Ingen aning när cashen kommer dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Bröts turneringen? När kommer pengarna? Kan man lägga sig? Ja, jag fick det meddelandet iaf. Ingen aning när cashen kommer dock... Hur mycket får man tillbaka? Hade average stack ungefär... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Bröts turneringen? När kommer pengarna? Kan man lägga sig? Ja, jag fick det meddelandet iaf. Ingen aning när cashen kommer dock... Ok, satt och surfade när bordet och turneringen plötsligt försvann. Litar på att man kan gå och lägga sig, turneringen finns ju inte ens kvar i lobbyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Bröts turneringen? När kommer pengarna? Kan man lägga sig? Ja, jag fick det meddelandet iaf. Ingen aning när cashen kommer dock... Hur mycket får man tillbaka? Hade average stack ungefär... Nåt i stil med: Alla spelare får dela lika på 50% av prispotten. Resten 50% fördelas efter hur mkt marker man har. + Att man får 50 dollar som kompensation. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Nu är turneringen helt plötsligt "paused" igen. Vad ska man tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Ingen mer än mig som fick popup fönstret som sa att den var stängd då?? Verkar skumt att turneringen dykit upp igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Nu har jag fått pengarna (c:a $1000). God natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hristo Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Av förklarliga skäl orkar jag inte kolla igenom alla 51 sidor...kan man göra kostnadsfria utttag från Party till sitt VISA? Alltså samma kort som man gör sin insättning med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Hristo - ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nygreen Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 tja, jag har en liten funering. Det är så att när jag laddat hem klienten och ska öppna den, så öppnas inte lobbyn ? Vad beror det på ? Kan man inte spela från dom hemsida istället då? Som det går å göra på 24h. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 En bekant till mig sa att det var möjligt att få en säkerhetsdosa som man använder att logga in på partypoker, liknande sån man har till olika internetbanker. Någon som vet något om detta?? Själv har jag letat runt på deras sida utan att se något om detta, så misstänker att min kompis missuppfattat situationen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 26 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 En bekant till mig sa att det var möjligt att få en säkerhetsdosa som man använder att logga in på partypoker, liknande sån man har till olika internetbanker. Någon som vet något om detta?? Själv har jag letat runt på deras sida utan att se något om detta, så misstänker att min kompis missuppfattat situationen... Är nästan helt säker på att Partypoker inte har det, men Redbet har Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 EDIT: Glöm att jag skrev något... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jacke123 Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 För mig så kommer korten och alla kort på bordet upp jätte snabbt just nu. Är det nån mer som har samma problem som jag har? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 För mig så kommer korten och alla kort på bordet upp jätte snabbt just nu. Är det nån mer som har samma problem som jag har? Vad är det för problem du har då? Ange gärna det så att man vet vad man ska svara på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johan1112 Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Var är party registrerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Var är party registrerat? Gibraltar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 The PartyPoker.com Merchandise Store: In early February, our PartyPoker.com Merchandise Store will have all kinds of great new items such as state-of-the-art gadgets from big names like Sony and Apple, branded chip sets, cards, books, clothing and even some Callaway golf clubs and other sports goods. Keep playing and we’ll update you in the next few days. Ser ut som party kommer skaffa sig lite vettiga grejjer i poäng-shoppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
price Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 The PartyPoker.com Merchandise Store: In early February, our PartyPoker.com Merchandise Store will have all kinds of great new items such as state-of-the-art gadgets from big names like Sony and Apple, branded chip sets, cards, books, clothing and even some Callaway golf clubs and other sports goods. Keep playing and we’ll update you in the next few days. Ser ut som party kommer skaffa sig lite vettiga grejjer i poäng-shoppen? Det skulle vara riktigt trevligt ! Utbudet idag är minst sagt uruselt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Fler än jag som har avbrott nu? Spelar både trn och cash så det är jävligt irrtierande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts