Gå till innehåll

SAJT: Vegas007.com


strutter

Recommended Posts

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Testade spela playmoney nu, ganska skön känsla detta med 3D, det känns som ett datorspel.

 

En sak jag stör mig dock är att efter varje runda så segar det sig rejält innan man får kort igen, borde fan fungera mycket snabbare.

 

På playmoney tog dem jävligt stor rake och om det tas lika mycket rake i real så lär dem inte få särskilt många kunder om dem inte får rakeback.

 

Jag saknar också bonus på sidan och enligt källa skulle man få det per mail, bara till att vänta.

 

- Slovakien

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade på klienten löpande hela kvällen/natten och inte var det några som spelade direkt. Hittade några på playmoney, men jag antar att det blir svårt att överleva på 3 playmoneyspelare.

 

Då letade jag upp alla annonser jag har sett i tidninger och på internet för att se om det fans några bonuserbjudande för nya kunder. Icke! Jag tror att dom måste tänka om ifall det är så att dom vill ha några kunder. Det är ju en sak om man tillhör ett större nätverk. Då kan man slowstarta och låta sina få kunder spela mot de andra klienternas kunder. Men om man startar något helt nytt är det ju svårt att få 2 att blir 4 som blir 8 för att sen bli 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, 2048, 4096 och där satt den, en skaplig kundbas..

 

Klienten då? Personligen tyckte jag att det skulle bli lite spännande. Men efter ca 5 minuters grejande med min profils frisyr så insåg jag att jag ville spela poker istället för att leka frisör. Men poker kunde jag inte spela, för några kunder hade dom inte... Dessutom var det alldeles "för mycket" med all 3D. Jag är inte övertygad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På playmoney tog dem jävligt stor rake och om det tas lika mycket rake i real så lär dem inte få särskilt många kunder om dem inte får rakeback.

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=18846

 

Test: "På playmoney tog mig jävligt stor rake och om det tas lika mycket rake i real så lär mig inte få särskilt många kunder om mig inte får rakeback."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade spela playmoney nu, ganska skön känsla detta med 3D, det känns som ett datorspel.

 

En sak jag stör mig dock är att efter varje runda så segar det sig rejält innan man får kort igen, borde fan fungera mycket snabbare.

 

På playmoney tog dem jävligt stor rake och om det tas lika mycket rake i real så lär dem inte få särskilt många kunder om dem inte får rakeback.

 

Jag saknar också bonus på sidan och enligt källa skulle man få det per mail, bara till att vänta.

 

- Slovakien

 

 

jag spelar där(Real money) varje dag ca mellan 21.00-03.00...möt mig alias : Undertaker ...if you dare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ne det är verkligen helt dött på real borden fortfarande...!!

Måste ju gå i konkurs snart eller hur det nu funkar...

 

För övrigt tycker ja skiten suger rätt hårt , trögt som sirap..

för att inte tala om blindarnas storlek (blindstackarna) lilla blinden

på tex 1$ är ju 4-5 staplar med marker!!

 

lol ne det är inget för mig iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 st som lirar play money är allt de har just nu... Verkar inte som de har tänkt igenom sin lansering. Igår kom ett erbjudande på 20 % instättningsbonus som man skulle få efter X antala spelade händer osv. Men vem vill sätta in pengar när ingen spelar? Det enda vettiga är att ge bonus upfront och sedan ställa vissa krav innan man kan ta ut några bonusslantar. Någon annan metod känns främmande när man startar en ny fristående pokersajt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har mailat till supporten, fått samma svar. Mailade då en gång till, med den specifika frågan "finns det något tak". Fick inget svar...

 

Å andra sidan är det väl ingen fara, har inte sett NÅGON real moneyspelare där än.

 

Ni som kikar mer än jag, kolla om det går något cashgame någon gång, och plutta ner ett inlägg här om det rakas mer än industristandard.. i så fall kommer dom upp på min lila svarta lista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Mailat supporten nu men det står att dom besvarar in 48 timmar så det verkar helkört att få svar inom rimlig tid. fan va jag blir lack på siter som inte sätter ut på sin hemsida att dom har uppdatering eller fel eller va fan det nu kan va som har skitit sig...arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får 10 $ gratis om man signar up sig och jag har nu suttit vid ett bord i en halvtimme och foldat utan att betala blinds (jag trycker sit out när det är dags att betala blinds för att sedan sitta igen).

 

Det är helt skummt att man kan sätta sig mitt i allting och få kort utan att betala BB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får 10 $ gratis om man signar up sig och jag har nu suttit vid ett bord i en halvtimme och foldat utan att betala blinds (jag trycker sit out när det är dags att betala blinds för att sedan sitta igen).

 

Det är helt skummt att man kan sätta sig mitt i allting och få kort utan att betala BB.

 

Hur mycket folk är det som spelar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...