Gå till innehåll

SAJT: Vegas007.com


strutter

Recommended Posts

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Snacka om tilt. Skulle grinda lite 05/1 NL för att kunna ta ut pengarna. Sitter då med nöten på river och fi ställer in.. har 70 kvar (20 ligger redan i potten).. jag trycker syn, sajten laggar som fan och tillslut så foldas min hand.

 

JÄVLA SKITSAJT :P

 

Är det möjligt att få någe tbx? ska juh minst ha mina pengar jag investerat i potten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade med supporten idag, 200 raked hands e det som gäller för att lösgöra 10 dollars bonusen, MEN deras definition på en sådan är att man måste spela handen till slut.

Dvs. en hand som man foldar på floppen räknas inte...

 

nåh, åtm. får man casha ut vinsten som överstiger 10 dollarn

och gratis startkapital e alltid gratis startkapital :)

Så inte kan man nu klaga...

 

Mm, håller med om att deras klient buggar/laggar ibland.

Ett par gånger har det hänt att jag tryckt call/raise men ändå blir d time-out och fold!! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snacka om tilt. Skulle grinda lite 05/1 NL för att kunna ta ut pengarna. Sitter då med nöten på river och fi ställer in.. har 70 kvar (20 ligger redan i potten).. jag trycker syn, sajten laggar som fan och tillslut så foldas min hand.

 

JÄVLA SKITSAJT :P

 

Är det möjligt att få någe tbx? ska juh minst ha mina pengar jag investerat i potten

Lyckades få tag på dom via supporten på tele. + i kanten för trevligt folk iaf, ska bli spännande imorrn och se vad teknikerna säger :D Kanske kan få tbx lite pengar iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara berätta att vegas support iaf är lysande! råkade ut för buggen att jag vart foldad när jag tryckt call. Dom satt in pengarna jag själv laggt in i dom 2 potterna. Allt detta inom 24h, helt OK!

 

(sen att jag egentligen hade plockat minst 100$ till genom att kunna syna dom 2 händer, är juh en annan historia. ska vara glad för det lilla)

 

Sen om buggen finns kvar ska vara osagt, men någe är dom bra på iaf.. att rätta till felen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det alls nån som spelar på denna site?

de gånger jag har varit in och kollat har den inte ens varit ett fullt bord som lirar....

 

/grosse

de 2 kvällar jag lirat har det funnits 2 fulla 10/20c bord och ett fullt 05/1 NL.. verkar inte finnas så mkt mer, än dom som hoppar in med sina gratis 10$ och blåser dom lika fort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Hej allihopa, jag har spelat ett tag nu på vegas007 och spelat upp mitt startkapital en del + fått den låsta bonusen upplåst.

 

När jag sedan skulle plocka ut pengar till neteller så verkar det inte funka? På cash-out history står det bara "Status: Waiting"..

 

Har mailat deras support nu och hoppas på svar..

 

Någon annan som tagit ut pengar därifrån? Har nämligen hört att andra också haft problem att få ut pengar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allihopa, jag har spelat ett tag nu på vegas007 och spelat upp mitt startkapital en del + fått den låsta bonusen upplåst.

 

När jag sedan skulle plocka ut pengar till neteller så verkar det inte funka? På cash-out history står det bara "Status: Waiting"..

 

Har mailat deras support nu och hoppas på svar..

 

Någon annan som tagit ut pengar därifrån? Har nämligen hört att andra också haft problem att få ut pengar..

det brukar ta typ 2-3dagar, vet att de haft problem me "neteller" senaste veckorna men det ska vara fixat nu, vänta ett par vardagar så borde de va på ditt konto

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

?

det låter som ett dåligt lol, varför skulle de gå i "konkurs"? pga så många utnyttjade 10$ bonusen eller vad? :roll:

 

sidan är ff igång så jag tror knappast det

 

Grejen va att jag läste det på ett annat forum. När jag då gick in på http://www.vegas007.se så kunde man inte komma vidare från den sidan. Då tänkte jag att det kanske låg något i påståendet. Men kör man på .com istället så är den up and running. Fel av mig :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...