erikerik Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Nån som vet hur många spelare det brukar vara i deras "Super Sundays"?Man fick ju fritt inträde till en sån när man klarade någon bonus, så risken finns ju att det är många fler med där nu de kommande veckorna eftersom folk har sina fribiljetter, så man kanske ska spara den ett par veckor tills det är nere i normalt antal om det nu skulle vara fler just nu. I söndags var det ca 230 på 100+9 25000-garanti. Normalt brukar det vara under 200, som du säger liute extra nu för en del har fått biljetter för dom klarat en bonus. Annars är det ofta väldigt bra värde i Super Sunday för de som vill lira den. Runt 7000$ i första, har flera ggr varit ca 40%iga övervärden på den. Luca: Hur är stabiliteten på klienten/servern nuförtiden? Inte så många som klagat de senaste veckorna. Bättrat sig? Den är stabil numer. Några ggr har hänt på sistone att jag ej fått hålkort, lite jobbigt spela utan hålkort...men det har bara varit enstaka ggr och endast en runda sen rättade det till sig. Klienten är ganska okej numer. Annat i höstas/vintras... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Ja, du kan ha konton på flera skins i Tain, men du måste ha olika nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erikerik Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Ja, du kan ha konton på flera skins i Tain, men du måste ha olika nick. aha tack. Ska nog regga mig då. Har du flera också eller? Funkar det fint i så fall? Är det exakt samma klient, man kan köra de där trevliga miniview även på Betsafe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gatey Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Fungerar klienten bra numera? Jag blev så less när de hade problem i vintras att jag cashade ut. Nu verkar Unibet byta nätverk (skittrist) så jag funderar på att gå tillbaka till Expekt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AsiaCarrera Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Ja, den fungerar helt ok numera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b9meer Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Happ nu hängde sig klienten igen. fyfan för Tain. ska casha ut och inte spela här mer iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madbroiler Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 dom senaste 4 månaderna har klienten inte hängt sig en enda gång för mig, så jag tycker att klienten funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rezurt Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 Jag tycker också att klienten har funkat riktigt bra senaste månaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njordir Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 Har med testat efter lång frånvaro från tain och det funkar utan problem här ! Är det exakt samma klient, man kan köra de där trevliga miniview även på Betsafe? Ja, tror alla tain klienterna har samma mini view. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cimexius888 Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 funkar expekt för er nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 nix, den är nere ca 10 min enligt ett mess på siten, men smidigt att dra igång den då turre precis startat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cimexius888 Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 nix, den är nere ca 10 min enligt ett mess på siten, men smidigt att dra igång den då turre precis startat jo, no pain no tain... vad hände med 25k guarante turneringen nu då? EDIT: kanske så expekt och tain löser problem, de tar bort turneringen...jag har iaf mailat "supporten" så vi får väl se vad som händer. på något sätt är man inte förvånad när det gäller expket, att de aldrig lär sig..."suck" förutsätter att man får tillbaka inköp på 109$ ASAP, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cimexius888 Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 fick följande svar: Hej, Tack för ditt e-mail! Vi beklagar det tekniska problem som uppstod ikväll och kan informera dig att du kommer bli kompenserad inom 24 timmar enligt vår crash policy. Vänligen notera att klienten fungerar som den ska igen. Vänliga hälsningar, Poker Support Expekt.com Ltd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gatey Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Vi beklagar det tekniska problem som uppstod ikväll Aj, typiskt.. Har precis 'återvänt' till expekt men det låter ju inte som de löst problemen än! Hur lång tid behöver de egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cimexius888 Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 jo tyvärr håller det "normal tain/expekt" nivå mao mkt låg... nån som fått tillbaka inköpet från igår? fick som sagt mailet som jag saxade åt er ovan men tror ni man fått nå pengar efter 24h? nop, zip nada...men som sagt vanlig expekt nivå. undrar ibland varför man ens spelar där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bearbeer Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2006 Jag har ännu inte fått tillbaka mina $109 för söndagens 25K GTD, 2 dygn senare, snyggt jobbat expekt, Grrr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PrisonX Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Såg att expekt har en bonus för nya kunder som ger 500 dollar för lika mycket i insättning, är dock en 10x bonus men ändå, alltid tyckt de varit snåla tidigare men nu börjare ju likna något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin- Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Kom nyss 3:a i en "BIG cash for FPP lvl 1". Har fått den där biljetten så att jag kan vara med i en Level 2. Men nu när jag ska registrera mig i lvl 2:an som börjar 20.15 går det inte? Det står att jag har för lite FPP men jag har ju förfan en biljett? Har nån varit med om liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Linusdalin Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Kom nyss 3:a i en "BIG cash for FPP lvl 1". Har fått den där biljetten så att jag kan vara med i en Level 2. Men nu när jag ska registrera mig i lvl 2:an som börjar 20.15 går det inte? Det står att jag har för lite FPP men jag har ju förfan en biljett? Har nån varit med om liknande? Jag skulle gissa att det är så att det är registreringsdelen i din klient som inte uppdaterades med informationen att du faktiskt hade en biljett. Om du provar logga in igen borde det fungera. Annars får du kontakta support så löser de problemet åt dig. Det är ett känt problem som kommer att lösas iom nästa release som ligger i test just nu. /Linus Poker Software Manager Tain Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bandini Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 nån mer än jag som lirade ikväll. Jag var chiptvåa i en SNG 5+0,5, fyra kvar, när skiten brakade ihop. När det gick att logga in igen var allt borta. Brukar man få tillbaka startaftgiften när detta händer? Brukar expekt strula ofta? Jag har lirat där till och från i ett par veckor och haft problem med deras statistik och HH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 Jomenvisst brukar expekt strula till sig i de mest ogynnsamma lägen, men det bästa är att de faktiskt kompenserar eventuell förlust bara man meddelar dem En gång så satt jag på ett SH-bord och försökte gå all-in på river...hade flush tror jag ...länge sedan var det...hursomhelst så hände ingenting och killen jag spelade mot tog emot potten, jag autofoldade. Hörde av mig till deras kundsupport för att kolla om man kunde överklaga...och det kunde man...det var bara det att min motståndare hade straight flush...så han fick de pengar som jag menade att jag skulle ha satsat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bandini Postad 8 September , 2006 Rapport Share Postad 8 September , 2006 snyggt jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 19 September , 2006 Rapport Share Postad 19 September , 2006 Vad hade det där med något att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 hur stor är deras söndagsturnering? hur många spelare är med i den? finns det många 50-100$-turneringar med 100-300 deltagare? är det bra trafik på SHNL och fixed-borden? och är det mycket problem med klienten? är supporten bra? telefonsupport eller bara email? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 hur mycket är 10000FPPs? de har ju en motsvaright till vip cashback gold. spela in 10K fpps så får man 21% rakeback. hur mycket spel motsvarar det? samma som på b2b? är ju en väldig massa spelande isåfall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts