Cyklop Postad Torsdag kl 19:58 Rapport Postad Torsdag kl 19:58 Bettingsyndikatets poddar har imo en del intressanta samtalsĂ€mnen och gĂ€ster; https://www.youtube.com/@Bettingsyndikatets Personerna bakom podden driver Ă€ven en speltipstjĂ€nst som de pĂ„stĂ„r startades bland annat pĂ„ grund av att de sjĂ€lva blivit limiterade pĂ„ de flesta spel-siter. Ăven om deras publicerade spelförslag skulle ha ett spelvĂ€rde Ă€r frĂ„gan om det fungerar i praktiken. Om de flesta av deras kunder försöker lĂ€gga spelet direkt efter publiceringen, kommer spebolaget sannolikt sĂ€nka oddset ganska snabbt. Utöver detta lĂ€r Ă€ven de flesta av deras kunder drabbas av limiteringar ganska snart. 1 Citera
Lobo Postad 14 timmar sedan Rapport Postad 14 timmar sedan Jag hÄller med om att pratet om limiteringar osv. Àr svÄrt att ta till sig. Jag tyckte ÀndÄ att podden redogjorde ganska bra för vad som gÀller. Jag kÀnner igen det mesta frÄn nÀr jag sjÀlv spelade professionellt. Det var ocksÄ bara nÄgot som blev till efter att ha spelat en lÀngre tid hos onlinebolagen. Att han menar att man mÄste lÀra sig att förlora köper jag delvis. Har du lÄnga loosing streaks kan det vara svÄrt att dra pÄ smilebanden, men man lÀr sig att hantera det. Förlorade jag mycket en dag, var rÀtt medicin för mig att spela nya spel eftersom jag visste att jag över tid var en vinnande spelare. Han nÀmner ocksÄ riktigt att det kan gÄ tre mÄnader utan att du fÄr en krona, och att det Àr en del av vardagen. Volym Àr sÄ klart A och O, annars kommer det inte att fungera, men att presentera vÀrdebet dagligen Àr ingen lÀtt uppgift. Det Àr viktigt att ha money management, men spelandet blir trÄkigare eftersom du tar fÀrre risker och de tunga spelen försvinner. Det blir mer som att du investerar i bra spel, precis som du gör med aktier och till slut gÄr det pÄ auto-pilot. Citera
Folke Rosvall Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan 8 timmar sedan, sÀger Lobo : Jag kÀnner igen det mesta frÄn nÀr jag sjÀlv spelade professionellt. Hur ska detta tolkas? Du har tidigare spelat professionellt men inte lÀngre? GÄr spelet sÀmre Àn tidigare eller vill du inte lÀngre lÀgga ner den tid som krÀvs? Eller annan förklaring? Citera
Lobo Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan 58 minuter sedan, sÀger Folke Rosvall : Hur ska detta tolkas? Du har tidigare spelat professionellt men inte lÀngre? GÄr spelet sÀmre Àn tidigare eller vill du inte lÀngre lÀgga ner den tid som krÀvs? Eller annan förklaring? Jag bokför fortfarande en del spel, men jag ser mig inte lÀngre som professionell. Det finns flera anledningar till att jag slutade, men den frÀmsta var limiteringen, och sen var man kanske inte lika hungrig lÀngre. Citera
Markus8000 Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan Helt underbart! Syndikat ocksĂ„. đ Citera
Recommended Posts