Opteron Postad 29 Mars Författare Rapport Postad 29 Mars 25 minuter sedan, säger kukbajs : Spelade du en 100k-pott barfota? Det var 100k kronor eller? Det är fan sjukt isf. Aah TikTok live jag delade och blundade när han kolla på korten sen körde vi 200-400-1000-2500 upp till 100k där vi cappa jag drog ut river och han anklaga mig för o fuska Citera
kukbajs Postad 29 Mars Rapport Postad 29 Mars 4 timmar sedan, säger Opteron : Aah TikTok live jag delade och blundade när han kolla på korten sen körde vi 200-400-1000-2500 upp till 100k där vi cappa jag drog ut river och han anklaga mig för o fuska Har du fått pengarna i handen? Citera
Opteron Postad 29 Mars Författare Rapport Postad 29 Mars 3 timmar sedan, säger kukbajs : Har du fått pengarna i handen? Nej han var jätteledsen o hade inte pengarna så han får betala när han kan Citera
Opteron Postad Måndag kl 11:08 Författare Rapport Postad Måndag kl 11:08 Mår fantastiskt någon som vill stakea mig på Pokerstars lägsta nivåerna 50/50 vinsten $400 start rulle alla nivåer börjar på lägsta och kliver effektivt upp i stakes mvh världens i framtiden bästa pokerspelare Spelar otrackat på min iPhone 13pro Max gör notes på motståndarna bara Citera
Opteron Postad Måndag kl 21:18 Författare Rapport Postad Måndag kl 21:18 Vann 100kr på 1/2kr på två händer, fick betalt på TikTok Citera
Opteron Postad Måndag kl 21:50 Författare Rapport Postad Måndag kl 21:50 Har fått 150kr stake nu ska byggas rulle !!! Citera
ShipThat$$ Postad igår kl 12:06 Rapport Postad igår kl 12:06 Tyckte om fotbilden mer, kändes liksom mer dekadent så Citera
Opteron Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Vann 100kr på 1/2kr på två händer, fick betalt på TikTok Citera
Opteron Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Nån som vill ge mig access till hens Pokerstars konto? Vill ha 20% av vinsten bara men tar 0% av eventuell förlust Citera
Recommended Posts