Markus8000 Postad igår kl 09:12 Rapport Postad igår kl 09:12 Ville skapa en omröstning men det fungerar inte. Någon som kan hjälpa? Frågan är vilken som är din favoritfilm och alternativen är: 1. Nyckeln till frihet 2. The notebook 3. Seven 4. När lammen tystnar 5. Ronja Rövardotter med Börje 6. Interstellar 7. Gudfadern 8. True anal stories 9. Jägarna 10. Annan, skriv vilken i tråden Citera
Folke Rosvall Postad 14 timmar sedan Rapport Postad 14 timmar sedan Jag har inte sett någon av filmerna. 1 Citera
Lobo Postad 11 timmar sedan Rapport Postad 11 timmar sedan 3 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Jag har inte sett någon av filmerna. 10. Annan, skriv vilken i tråden 1 Citera
Folke Rosvall Postad 7 timmar sedan Rapport Postad 7 timmar sedan 3 timmar sedan, säger Lobo : 10. Annan, skriv vilken i tråden Då väljer jag Sällskapsresan 1 med Lasse Åberg. 1 Citera
soldado9 Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan Just nu, säger soldado9 : Beigt svar men soklart nr 1. Annan, training day med Denzel Washington, Kingsman, The Town, Den of thieves 1 Citera
Markus8000 Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan Kul med svar mina vänner. Ingen som får till själva omröstningen? Och Folke - du har mycket kul tittning framför dig om du skulle vilja. Min fästmö hade inte sett nån film innan mig och hon har varit hänförd av klassiker. Tror mest av Forrest Gump men den är ingen favorit för mig. Citera
Recommended Posts