slowboy Postad 5 December , 2008 Rapport Share Postad 5 December , 2008 va e de för spelare som lyckas rejka 1600€ under 24 h?skulle vilja ha lite tips hur man gör? Släng upp 8 bord PLO200-400 kör runt 12-16 timmar, np Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 5 Januari , 2009 Rapport Share Postad 5 Januari , 2009 Någon som kommer in på Redbet hemsidan? Det har varit darrigt några dagar,men nu går det inte komma in öht. Det kan väl inte vara bara mina inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KraxTheCrow Postad 5 Januari , 2009 Rapport Share Postad 5 Januari , 2009 Någon som kommer in på Redbet hemsidan? Det har varit darrigt några dagar,men nu går det inte komma in öht. Det kan väl inte vara bara mina inställningar? Nope, verkar ligga nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larrah Postad 5 Januari , 2009 Rapport Share Postad 5 Januari , 2009 Någon som pratat med supporten om hur lång tid det förväntas ta innan problemen är lösta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uven Postad 5 Januari , 2009 Rapport Share Postad 5 Januari , 2009 Någon som pratat med supporten om hur lång tid det förväntas ta innan problemen är lösta? Jag fick svar för ca tre timmar sedan att dom inte visste vad som var fel, men att dom jobbade febrilt på det. Dom hoppades på att det skulle vara löst inom en halvtimme, men så blev det tydligen inte...bara att vänta och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 5 Januari , 2009 Rapport Share Postad 5 Januari , 2009 Ingen som hört nåt mer? Nån som har numret till supporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jacob123 Postad 5 Januari , 2009 Rapport Share Postad 5 Januari , 2009 Inte hört något. Får hoppas att sidan kommer upp igen och att allt är som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 5 Januari , 2009 Rapport Share Postad 5 Januari , 2009 Det förtroende man haft för sidan är ju bortblåst nu iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 5 Januari , 2009 Rapport Share Postad 5 Januari , 2009 Är lite tröttsamt detta faktiskt =/... JAG VILL JU HÄMTA IGEN DAGENS BACK =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 5 Januari , 2009 Rapport Share Postad 5 Januari , 2009 Det förtroende man haft för sidan är ju bortblåst nu iaf... Håller fullständigt med,kände ju för spela,och så skulle man logga in på hemsidan för att transfera dollar till pokerkontot,men sidan existerade ju inte,serverproblem eller va det stod..men men man får hoppas det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sizze Postad 5 Januari , 2009 Rapport Share Postad 5 Januari , 2009 Hittade detta i en dagbok. Att tillägga till det förra mailet så har vi fått ett meddelande av Tech att hemsidan förhoppningsvis kommer att vara "up and running" under natten. Vi kommer även att sitta här till ca 02.00 för att våra spelare ska få den servicen de förtjänar. 2009/1/5 Redbet Support <support@redbet.com> Hej! Ja, tyvärr har det varit lite störningar på sidan. Vi har haft otroligt många besökare denna månad och i och med att många här har julledighet så har vi tyvärr inte varit full styrka. Det kommer att bli bättre nu i januari och vi får helt enkelt se till att vara mer beredd så sådant här. Jag kan inte riktigt säga när det kommer att fungera felfritt igen men hoppas verkligen att det gör det så fort som möjligt. Jag hoppas på ditt överseende. Ha en trevlig kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jakkee Postad 15 Januari , 2009 Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 Hur fixar man rakeback på Redbet? Är det bara att öppna konto så har man det automatiskt eller måste man gå via nån sajt? Vet inte om man får snacka rakeback här men nån kanske kan pm:a svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sokrat3s Postad 15 Januari , 2009 Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 Hur fixar man rakeback på Redbet? Är det bara att öppna konto så har man det automatiskt eller måste man gå via nån sajt? Vet inte om man får snacka rakeback här men nån kanske kan pm:a svar? prova google Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RobertNilsson Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 @ Jakkee Hittade du bra rakeback på redbet? letar också.. Robban Hur fixar man rakeback på Redbet? Är det bara att öppna konto så har man det automatiskt eller måste man gå via nån sajt? Vet inte om man får snacka rakeback här men nån kanske kan pm:a svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maskineri Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 maila och be om 30 så får du det, iaf boss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sokrat3s Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Fler än jag som har problem att logga in denna morgon??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Tja, jag har tänkt börja spela hos redbet, men jag förstår inte hur dom kan ligga på 2 nätverk? Om jag t ex vill spela på boss nätverket hur går jag tillväga då? Kan jag byta när som helst? Fördelar/Nackdelar med redbet också tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fonzie Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Tja, jag har tänkt börja spela hos redbet, men jag förstår inte hur dom kan ligga på 2 nätverk? Om jag t ex vill spela på boss nätverket hur går jag tillväga då? Kan jag byta när som helst? Fördelar/Nackdelar med redbet också tack Pengarna går flytta runt smidigt och deras snabba withdrawal är stort plus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Det funkar väl att förvandla om vip poäng till rake? Som t.ex. i Januari har jag spelat ihop exakt 2k vip poäng, 1 vip poäng = €0.4 i rake? Då borde 2k vip bli €800 i rake? Kollar jag på hemsidan har jag rejkat €750. Vilket stämmer? Eller det kanske bara är redbet som är sena med att uppdatera på hemsidan kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Det förtroende man haft för sidan är ju bortblåst nu iaf... Hur kommer det sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Det funkar väl att förvandla om vip poäng till rake? Som t.ex. i Januari har jag spelat ihop exakt 2k vip poäng, 1 vip poäng = €0.4 i rake? Då borde 2k vip bli €800 i rake? Kollar jag på hemsidan har jag rejkat €750. Vilket stämmer? Eller det kanske bara är redbet som är sena med att uppdatera på hemsidan kanske? Kommer några vips från Bossdelen så stämmer det inte, men annars borde det vara 1 vip = €0.4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Kommer några vips från Bossdelen så stämmer det inte, men annars borde det vara 1 vip = €0.4 Hmm varför kommer det vips där ifrån? Aldrig spelat på boss via redbet. Ajja skiljer ju inte mycket i vilket fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Rejkuppdateringen är drygt ett dygn försenad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 28 Januari , 2009 Rapport Share Postad 28 Januari , 2009 Bra sida och bra affar på redbet, NOT! Blivit blåst på över 1k euro nu. Först i december fick jag bara 40 procent fast var lovad 50 (Det hade jag bekräfftat av redbet) Nu 3 dagar före rakeback i Januari för jag detta mail Hej xxxx Jag talade med xxxx vid två tillfällen igår, han önskar inte längre ha dig som spelare under honom och har därmed stängt av din bonus med omedelbar verkan. Med andra ord så kommer du inte att få tillbaka någonting av det du har spelat under januari månad. Detta går inte att överklaga. Angående din affiliate comission så sköts det som vanligt under början av nästa månad. Mvh, Kevin Redbet Support support@redbet.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 28 Januari , 2009 Rapport Share Postad 28 Januari , 2009 Oh fyfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts