Gå till innehåll

SAJT: Redbet.com


spyse

Recommended Posts

  • Svars 411
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nån mer som har problem logga in på redbet??

 

Jag får bara upp "fel anv.namn el lösenord". Jävligt skumt.

 

Snälla kan nån mer testa o kolla läget?

 

Hoppas telefonsupporten har öppet imorgon lördag..

 

 

Inga problem med det , men däremot så tar Fsb-uttagen mkt längre än vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Någon som vet om Redbet's Boss mjukvara har problem med Vista64bit? Updatern avslutar sig själv varjegång man försöker uppdatera. Har provat maila supporten 2gånger under en 3veckas period om detta och fortfarande inte fått något svar

 

Jag hade samma problem på en annan boss-site och då blev jag rekommenderad detta som funkade för mig:

 

1. Högerklicka på startfilen för klienten (t.ex. ”Poker1.exe”)

 

2. Välja ” Egenskaper”.

 

3. Fliken ”Kompabilitet”.

 

4. Kryssa i rutan och välj t.ex. ”Windows XP”.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade samma problem på en annan boss-site och då blev jag rekommenderad detta som funkade för mig:

 

1. Högerklicka på startfilen för klienten (t.ex. ”Poker1.exe”)

 

2. Välja ” Egenskaper”.

 

3. Fliken ”Kompabilitet”.

 

4. Kryssa i rutan och välj t.ex. ”Windows XP”.

 

 

Fungerade utmärkt, tackar tackar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Någon som har nån erfarenhet av deras shop? Är det nån som åkt på nån av resorna dem erbjuder har sj samlat ihop precis över 20k vip poäng och funderar på Barcelona alternativet :) nån som vet om de e något att ha =)...

 

 

bump.

 

någon som har erfarenhet av resan?

du själv kanske Kimi?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

jag skaffade konto på redbet för några år sedan, gjorde en insättning och sportsbettade lite. när jag försökte gissa mitt glömda lösen vid första inloggningsförsöket på 1,5 år så tar det 15min, sen ringer supporten upp mig och hjälper mig återställa lösenordet (helt "oproviserat"). DET mina vänner är support med kvalité och omsorg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Någon som har koll på hur lång tid uttag till neteller tar? Jag har inte tidigare tagit ut till Neteller, bara banköverföringar till Swedbank... Orkar inte med redbet längre, inget lojalitetsprogrm överhuvudtaget..... Känns tråkigt, jag gillade verkligen de snabba uttagen till Swedbank!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har koll på hur lång tid uttag till neteller tar? Jag har inte tidigare tagit ut till Neteller, bara banköverföringar till Swedbank... Orkar inte med redbet längre, inget lojalitetsprogrm överhuvudtaget..... Känns tråkigt, jag gillade verkligen de snabba uttagen till Swedbank!

 

Lojalitetsprogram? De erbjuder bland de bästa RB-dealen som finns där ute. Du bör nog höra dig för lite runt o se om du hittar nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

menar du då Vip Cash back gold eller finns det något jag har missat.... jag har bara använt den? Jag hade velat ha lite fler specialturneringar och lite annat också, typ eptkval. Det är ju helt tomt på denfronten! Och vip cashback gold finns ju på de flesta 24hpoker klienterna (vad heter nätverket förresten?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

menar du då Vip Cash back gold eller finns det något jag har missat.... jag har bara använt den? Jag hade velat ha lite fler specialturneringar och lite annat också, typ eptkval. Det är ju helt tomt på denfronten! Och vip cashback gold finns ju på de flesta 24hpoker klienterna (vad heter nätverket förresten?)

 

Tror han menar Boss-klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Kan tipsa lite i förväg om att Redbet kommer att ha ett riktigt fint rakerace i december.

 

Om dom tänkt börja med det från 1:a December så är dom inte ute i god tid direkt. Ingen info på deras hemsida vad jag kan se och heller inget mail eller liknande med info... Har du mer info att ge?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från och med imorgon fram till 24 dec så kommer dagens top tre rejkare att få fina priser, exempelvis mobiltelefoner, tvs, ipods etc. Dessutom får den största rejkaren i dec en omega klocka. Jag har detaljerad info om vad ges för varje dag. Ni som redan har konto där kommer förmodligen hinna få denna info på mailen snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...