Gå till innehåll

SAJT: Redbet.com


spyse

Recommended Posts

  • 5 weeks later...
  • Svars 411
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon som pratat med supporten om hur lång tid det förväntas ta innan problemen är lösta?:rolleyes:

 

Jag fick svar för ca tre timmar sedan att dom inte visste vad som var fel, men att dom jobbade febrilt på det.

Dom hoppades på att det skulle vara löst inom en halvtimme, men så blev det tydligen inte...bara att vänta och se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade detta i en dagbok.

 

Att tillägga till det förra mailet så har vi fått ett meddelande av Tech att hemsidan förhoppningsvis kommer att vara "up and running" under natten. Vi kommer även att sitta här till ca 02.00 för att våra spelare ska få den servicen de förtjänar.

 

2009/1/5 Redbet Support <support@redbet.com>

 

Hej!

 

Ja, tyvärr har det varit lite störningar på sidan. Vi har haft otroligt många besökare denna månad och i och med att många här har julledighet så har vi tyvärr inte varit full styrka. Det kommer att bli bättre nu i januari och vi får helt enkelt se till att vara mer beredd så sådant här. Jag kan inte riktigt säga när det kommer att fungera felfritt igen men hoppas verkligen att det gör det så fort som möjligt. Jag hoppas på ditt överseende. Ha en trevlig kväll!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Tja, jag har tänkt börja spela hos redbet, men jag förstår inte hur dom kan ligga på 2 nätverk? Om jag t ex vill spela på boss nätverket hur går jag tillväga då? Kan jag byta när som helst?

 

Fördelar/Nackdelar med redbet också tack :)

 

Pengarna går flytta runt smidigt och deras snabba withdrawal är stort plus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det funkar väl att förvandla om vip poäng till rake? Som t.ex. i Januari har jag spelat ihop exakt 2k vip poäng, 1 vip poäng = €0.4 i rake? Då borde 2k vip bli €800 i rake?

 

Kollar jag på hemsidan har jag rejkat €750. Vilket stämmer? Eller det kanske bara är redbet som är sena med att uppdatera på hemsidan kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det funkar väl att förvandla om vip poäng till rake? Som t.ex. i Januari har jag spelat ihop exakt 2k vip poäng, 1 vip poäng = €0.4 i rake? Då borde 2k vip bli €800 i rake?

 

Kollar jag på hemsidan har jag rejkat €750. Vilket stämmer? Eller det kanske bara är redbet som är sena med att uppdatera på hemsidan kanske?

Kommer några vips från Bossdelen så stämmer det inte, men annars borde det vara 1 vip = €0.4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra sida och bra affar på redbet, NOT! Blivit blåst på över 1k euro nu.

Först i december fick jag bara 40 procent fast var lovad 50 (Det hade jag bekräfftat av redbet)

 

Nu 3 dagar före rakeback i Januari för jag detta mail

 

Hej xxxx

 

Jag talade med xxxx vid två tillfällen igår, han önskar inte längre ha dig som spelare under honom och har därmed stängt av din bonus med omedelbar verkan.

Med andra ord så kommer du inte att få tillbaka någonting av det du har spelat under januari månad.

 

Detta går inte att överklaga.

 

Angående din affiliate comission så sköts det som vanligt under början av nästa månad.

 

Mvh,

 

Kevin

 

Redbet Support

support@redbet.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...