Mattie Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 växla in mot €€€ Hur gör man det? Jag lyckas inte hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 inte säkert man kan växla VIP/€€ som standard. ring och kolla vad dom kan göra för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 VIPsen kan användas som inköp i turrar/sittar. 100 VIPs per €1 i inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Redbet.com -> Mitt konto -> Växla VIP . Får 10€ för 1000 Vip. Vet inte hur detta påverkar rakebacken dock, det kan vara så att det dras av från din MGR. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Redbet.com -> Mitt konto -> Växla VIP . Får 10€ för 1000 Vip. Vet inte hur detta påverkar rakebacken dock, det kan vara så att det dras av från din MGR. Är jag blind som inte hittar ngt under mitt konto? Har en massa VIPs liggande, vore nice att växla in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
T_B_A_ Postad 30 Januari , 2010 Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 Hej, vilken valutakurs utgår egentligen redbet ifrån? xe.com eller vilken källa? Vill ju inte förlora ett öre så klart Sen undrar jag om någon vet om det går att byta från fasta 30 % rakeback till den andra monthly vip? För vet inte om jag kommer att rejka såpass mkt som krävs, vad det nu är? Mvh T_B_A_ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schdefan Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Hade hört ganska mycket gott om Redbet på förhand och tyckte att de kanske va dags att testa entraction nätverket. Något jag inte skulle gjort allt börjar frid och fröjd men börjar märka att man sätter nästan alla drag man vill ha så som färg, stege eller triss mm. Alla har väl hört om medriggen? alltid lika trevligt tills de hela slår om vilket det gjorde i morse för mig. Nu på mindre än 1 timme har jag åkt ut med AA,KK och A hög färg alla gånger mot 4 tal dom satt på rivern. 2 av gångerna även trissen på turn. Visst finns den matematiska chansen men vill inte ens veta vad oddsen är? Första och sista gången Entraction tack och hej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prislapp Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Något säger mig att du inte spelat överdrivet mkt poker i ditt liv schdefan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 Vart ser man hur mycket man rejkat och vad man har för rakeback deal etc etc? plx lite hjälp är njewb på det här : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoFSick Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Ngn som kan rekommendera redbet? mkt action på PLO100€ borden? bra turneringar? mkt folk? rakeback? mm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frankylee Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Vart ser man hur mycket man rejkat och vad man har för rakeback deal etc etc? plx lite hjälp är njewb på det här : ) du går in på http://www.redbet.com och loggar in, välj sedan mitt konto -> poker -> rake där ser du allt du har rejkat på boss och entraction i ett diagram. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Redbets börsvärde håller på att gå upp i rök! Jag skulle inte våga sitta med pengar på den sidan om inte nätverket står med garanti och täcker om ett skin konkar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Börsvärdet är ju inte det mest väsentliga, det som är väsentligt är att företaget blöder pengar likt en vildsvinsgalt skjuten genom hjärtat med en 30-06-bössa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoFSick Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 okey, jag gillar verkligen boss klienterna, satte in en del på redbet igår o blir lite nojig nu! men kan ni rekommendera ngn annan stabil bossklient? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 25 September , 2010 Rapport Share Postad 25 September , 2010 Brukar de ringa efter den första insättningen? Jag satte in pengar igår och direkt efter står det att kontot behöver kollas av security department eller dyl. Inte alltid det är täckning här, därför jag frågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 25 September , 2010 Rapport Share Postad 25 September , 2010 Dom har en snabb support,o numer endast rak RB,tror inte man kan växla vipp längre,rb kan man ta ut en gång i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 25 September , 2010 Rapport Share Postad 25 September , 2010 okey, jag gillar verkligen boss klienterna, satte in en del på redbet igår o blir lite nojig nu! men kan ni rekommendera ngn annan stabil bossklient? Definiera vad du enar med "stabil". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2010 Hur går det för siten? Är det bättre att hålla sig till andra skins i nuläget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasermaja Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2010 Dom har gjort nyemission och har maltalicens så det känns stabilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 Tack. Några fler som har någon information gällande detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juanstallion Postad 19 November , 2010 Rapport Share Postad 19 November , 2010 snabba utb, luktrativa RB , men jösses entracions är nog den klient med mest set ups nånsin. varning säger jag bara. akta er. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
angerman Postad 10 December , 2010 Rapport Share Postad 10 December , 2010 Är det någon mer än jag som inte har fått sin boss rake uppdaterad under "Mitt konto" på redbet? Har varit så i två dagar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
angerman Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 är det ingen som spelar på redbet som kan svara på frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zille Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 7 december är sista dagen dem har uppdaterad min rake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 Är det någon mer än jag som inte har fått sin boss rake uppdaterad under "Mitt konto" på redbet? Har varit så i två dagar nu Verkar vara minst en bugg i BOSS klienten. Jag testade att regga mig till en lojalty freeroll igår och då stod det att jag bara hade spelat 847 rake:ade händer denna månaden. Spelade någon timme och kollade nu igen, same shit. Även pengarna jag hade på bordet när jag dödade klienten verkar ha försvunnit. Kan inte se att raken har uppdaterats heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts