Gå till innehåll

SAJT: Redbet.com


spyse

Recommended Posts

  • Svars 411
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Hej, vilken valutakurs utgår egentligen redbet ifrån? xe.com eller vilken källa?

 

Vill ju inte förlora ett öre så klart ;-)

 

Sen undrar jag om någon vet om det går att byta från fasta 30 % rakeback till den andra monthly vip?

 

För vet inte om jag kommer att rejka såpass mkt som krävs, vad det nu är?

 

Mvh

 

T_B_A_

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Hade hört ganska mycket gott om Redbet på förhand och tyckte att de kanske va dags att testa entraction nätverket. Något jag inte skulle gjort allt börjar frid och fröjd men börjar märka att man sätter nästan alla drag man vill ha så som färg, stege eller triss mm. Alla har väl hört om medriggen? ;) alltid lika trevligt tills de hela slår om vilket det gjorde i morse för mig. Nu på mindre än 1 timme har jag åkt ut med AA,KK och A hög färg alla gånger mot 4 tal dom satt på rivern. 2 av gångerna även trissen på turn. Visst finns den matematiska chansen men vill inte ens veta vad oddsen är? Första och sista gången Entraction tack och hej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Är det någon mer än jag som inte har fått sin boss rake uppdaterad under "Mitt konto" på redbet? Har varit så i två dagar nu :S
Verkar vara minst en bugg i BOSS klienten.

 

Jag testade att regga mig till en lojalty freeroll igår och då stod det att jag bara hade spelat 847 rake:ade händer denna månaden. Spelade någon timme och kollade nu igen, same shit. Även pengarna jag hade på bordet när jag dödade klienten verkar ha försvunnit. Kan inte se att raken har uppdaterats heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...