Gå till innehåll

SAJT: Redbet.com


spyse

Recommended Posts

  • Svars 411
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

bara jag som tycker det whinas något otroligt mycket här? har spelat på b2b i 3år snart och mesta dels på redbet, och av alla helt otroliga inlägg jag har läst så har jag under dessa år aldrig haft några såna problem what so ever.

 

tycker redbet har överlägset bäst support kontra andra sajter på b2b, möjligtvis så ligger potraiser dom hackihälll.

 

keep up the good work redbet!

mvh hoffa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinner COPACAB SM-Final kvalet ikväll så kommer iaf jag att lämna siten. 100% uppgjort då han har vunnit typ alla kval till denna turnering ( 15-16st) av 20 som jag har sett. Redbet blev väl tvingade att göra nått åt oss som såg värdet i att spela dessa kval fast man var klar.

Man vann då inköpet till finalkvalet som var 110 euro, Buy in var 10.

 

Så jävla pinsamt av redbet, VI är flera spelare som har märkt det och som kommer att lämna er om COPACAB vinner ikväll, han gör så jävla många tveksamma syner och vinner så klart alla, det är helt sjukt. Hej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinner COPACAB SM-Final kvalet ikväll så kommer iaf jag att lämna siten. 100% uppgjort då han har vunnit typ alla kval till denna turnering ( 15-16st) av 20 som jag har sett. Redbet blev väl tvingade att göra nått åt oss som såg värdet i att spela dessa kval fast man var klar.

Man vann då inköpet till finalkvalet som var 110 euro, Buy in var 10.

 

Så jävla pinsamt av redbet, VI är flera spelare som har märkt det och som kommer att lämna er om COPACAB vinner ikväll, han gör så jävla många tveksamma syner och vinner så klart alla, det är helt sjukt. Hej.

 

QFRedbet-är-riggat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinner COPACAB SM-Final kvalet ikväll så kommer iaf jag att lämna siten. 100% uppgjort då han har vunnit typ alla kval till denna turnering ( 15-16st) av 20 som jag har sett. Redbet blev väl tvingade att göra nått åt oss som såg värdet i att spela dessa kval fast man var klar.

Man vann då inköpet till finalkvalet som var 110 euro, Buy in var 10.

 

Så jävla pinsamt av redbet, VI är flera spelare som har märkt det och som kommer att lämna er om COPACAB vinner ikväll, han gör så jävla många tveksamma syner och vinner så klart alla, det är helt sjukt. Hej.

 

 

Tillbaka till under den sten du kom från va?

 

/COPACAB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinner COPACAB SM-Final kvalet ikväll så kommer iaf jag att lämna siten. 100% uppgjort då han har vunnit typ alla kval till denna turnering ( 15-16st) av 20 som jag har sett. Redbet blev väl tvingade att göra nått åt oss som såg värdet i att spela dessa kval fast man var klar.

Man vann då inköpet till finalkvalet som var 110 euro, Buy in var 10.

 

Så jävla pinsamt av redbet, VI är flera spelare som har märkt det och som kommer att lämna er om COPACAB vinner ikväll, han gör så jävla många tveksamma syner och vinner så klart alla, det är helt sjukt. Hej.

 

Jag kan bara instämma, han har gjort många moves som har vart helt sjuka och visst om man vinner ett par men så många...

 

Har förresten också cashat ut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om samma rakeback deal man har via Redbet gäller vid spel på Boss nätverket (Cardroom2) som om när man spelar på B2B? Har aldrig testat på Boss men känner att det vore kul att testa, men man vill ju inte gärna göra det utan RB..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om samma rakeback deal man har via Redbet gäller vid spel på Boss nätverket (Cardroom2) som om när man spelar på B2B? Har aldrig testat på Boss men känner att det vore kul att testa, men man vill ju inte gärna göra det utan RB..

 

Dom flesta har nog så iaf men är du osäker så kolla med din affe. Man brukar dock ha ca 5% lägre där än på b2b.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej då Redbet!

 

Spelade på redbets ongamesida (whitebet) några månader. Rejkade över $33k (över 100 000 kr till dem efter att ha betalat ut rakeback till mig). Har inte spelat där på ett par månader pga uppehåll plus att jag spelade lite på en annan sajt.

 

Nu när jag försökte ta ut pengar hände det ingenting på ett par dagar. Eftersom att jag skulle åka utomlands och behövde pengarna ringde jag supporten och frågade om det var något problem. Hon sade nånting om att större uttag måste accepteras manuellt, men att hon skulle be den ansvarige se över det. Fick sedan det här mailet:

 

Hej x,

 

Du har gjort 2 st Neteller insättningar och sedan tagit ut pengarna direkt till ditt bank konto utan att spela på redbet.com och det är inte OK. Vi får betala avgifter till Neteller och det vet du om. Om du vill ta ut dina pengar utan att rakea någonting så får du betala en avgift på 4%.

 

Mvh

 

Redbet support

Jerry

 

Det är sant att jag har satt in lika mycket pengar som jag har tagit ut. Detta har jag gjort för att jag hade tänkt spela där snart igen. Jag förstår självklart att redbet har utgifter, men de borde fan tänka ett steg framåt. Är det värt att förlora en kund som betalar löjliga avgifter varje månad för att han tar ett uppehåll ett par månader?

 

Det hade varit helt okej om de hade sagt att det är okej den här gången, men att jag inte kan fortsätta göra uttag utan att spela. Eller att de hade sagt någonting innan, istället för att skicka ett drygt mail.

 

Jag har dessutom sett till att de har fått tre andra nya kunder, varav en spelar väldigt mycket på nl1k. Detta har varit via min affiliate, men jag har inte krävt en krona.

 

Aja, hej då redbet som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej x,

 

Du har gjort 2 st Neteller insättningar och sedan tagit ut pengarna direkt till ditt bank konto utan att spela på redbet.com och det är inte OK. Vi får betala avgifter till Neteller och det vet du om. Om du vill ta ut dina pengar utan att rakea någonting så får du betala en avgift på 4%.

 

Mvh

 

Redbet support

Jerry

 

haha gudomligt trevlig support!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redbet är helt värdelösa. Supporten är den sämsta jag stött på. Svarar på var fjärde mail. Det står att första uttaget sker manuellt. Så jag fortsatte ta ut pengar sen som skulle gå direkt, men de tog tid. Så mailade jag dem och bad de fixa så jag fick automatiska uttag (på 1 min ca). "Det är fixat", svarade dem.

Fortsatte ta ut, men fick inga snabba uttag. Mailade dem igen och frågade varför jag ej får några snabba uttag - vilket trots allt var en stor anledning till att jag valde sajten. Då svarade de att de första 30 dagarna kommer inga automattiska uttag att ske.

Jag replikerade då med att saxa från deras hemsida;

"Av säkerhetsskäl måste din 1:a utbetalning godkännas manuellt av oss, vilket kan ta upp till 24 timmar men hanteras oftast inom en timme. Därefter sker alla utbetalningar automatiskt. "

 

Det orkade de dock inte svara på, och jag vet ännu inte om jag någonsin kommer få automatiska uttag.

Vidare är det problem med eurokurserna. Jag betalade ungefär 50 öre mer per euro vid insättning än vad jag fick vid uttag, trots att det diffade 2 timmar och eurokursern var oförändrad.

Skickade iväg 11 mail ungefär, innan de krediterade mitt konto med kommentaren att de "inte lyckats hitta något fel"

 

Nej, jag rekommenderar INGEN att spela på redbet, med fruktansvärt usel support och med en ambition att sno åt sig så mycket pengar som möjligt från spelaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redbet är helt värdelösa. Supporten är den sämsta jag stött på. Svarar på var fjärde mail. Det står att första uttaget sker manuellt. Så jag fortsatte ta ut pengar sen som skulle gå direkt, men de tog tid. Så mailade jag dem och bad de fixa så jag fick automatiska uttag (på 1 min ca). "Det är fixat", svarade dem.

Fortsatte ta ut, men fick inga snabba uttag. Mailade dem igen och frågade varför jag ej får några snabba uttag - vilket trots allt var en stor anledning till att jag valde sajten. Då svarade de att de första 30 dagarna kommer inga automattiska uttag att ske.

Jag replikerade då med att saxa från deras hemsida;

"Av säkerhetsskäl måste din 1:a utbetalning godkännas manuellt av oss, vilket kan ta upp till 24 timmar men hanteras oftast inom en timme. Därefter sker alla utbetalningar automatiskt. "

 

Det orkade de dock inte svara på, och jag vet ännu inte om jag någonsin kommer få automatiska uttag.

Vidare är det problem med eurokurserna. Jag betalade ungefär 50 öre mer per euro vid insättning än vad jag fick vid uttag, trots att det diffade 2 timmar och eurokursern var oförändrad.

Skickade iväg 11 mail ungefär, innan de krediterade mitt konto med kommentaren att de "inte lyckats hitta något fel"

 

Nej, jag rekommenderar INGEN att spela på redbet, med fruktansvärt usel support och med en ambition att sno åt sig så mycket pengar som möjligt från spelaren.

 

Det har aldrig tagit över 3 timmar för dom att svara på mina mail iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

********** verkar inte funka heller.

 

Satt med en 350bb djup fisk på NL200 HU och jag täcker honom, plötsligt dör klienten. :cry:

 

Sen undrar jag hur fan den stollen har lyckats med bedriften att plocka 580bb av någon innan jag satte mig. Raisar till 7bb typ varje smallblind, och viker inte för feta 3bets en enda gång :-)

 

 

edit: nu verkar de funka igen, men han är inte kvar obv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som kör "Cardroom2" (Boss klienten) via Redbet och har Security Dosa? Isåfall, hur loggar ni in? Står att man skall använda sitt vanliga lösenord, men när jag försöker med min dosa's kod på samma sätt som när jag loggar på redbet.com så står det att det är fel lösenord. Så om någon med dosa kan berätta hur ni gör så vore jag tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...