Gå till innehåll

SAJT: Redbet.com


spyse

Recommended Posts

Är det någon som kör "Cardroom2" (Boss klienten) via Redbet och har Security Dosa? Isåfall, hur loggar ni in? Står att man skall använda sitt vanliga lösenord, men när jag försöker med min dosa's kod på samma sätt som när jag loggar på redbet.com så står det att det är fel lösenord. Så om någon med dosa kan berätta hur ni gör så vore jag tacksam för svar.

 

Viktigt att första bokstaven i din username är en versal. Boss är kinkiga med det av nån anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 411
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Viktigt att första bokstaven i din username är en versal. Boss är kinkiga med det av nån anledning.

 

Tack för tipset, provade det och knappade in koden som dosan visade, men likt förbaskat så får jag att det är fel kod. Kanske har jag lyckats låsa kontot eftersom jag gjort mer än 3 felaktiga inloggningsförsök? Får kontakta Redbet supporten helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej då Redbet!

 

Spelade på redbets ongamesida (whitebet) några månader. Rejkade över $33k (över 100 000 kr till dem efter att ha betalat ut rakeback till mig). Har inte spelat där på ett par månader pga uppehåll plus att jag spelade lite på en annan sajt.

 

Nu när jag försökte ta ut pengar hände det ingenting på ett par dagar. Eftersom att jag skulle åka utomlands och behövde pengarna ringde jag supporten och frågade om det var något problem. Hon sade nånting om att större uttag måste accepteras manuellt, men att hon skulle be den ansvarige se över det. Fick sedan det här mailet:

 

 

 

Det är sant att jag har satt in lika mycket pengar som jag har tagit ut. Detta har jag gjort för att jag hade tänkt spela där snart igen. Jag förstår självklart att redbet har utgifter, men de borde fan tänka ett steg framåt. Är det värt att förlora en kund som betalar löjliga avgifter varje månad för att han tar ett uppehåll ett par månader?

 

Det hade varit helt okej om de hade sagt att det är okej den här gången, men att jag inte kan fortsätta göra uttag utan att spela. Eller att de hade sagt någonting innan, istället för att skicka ett drygt mail.

 

Jag har dessutom sett till att de har fått tre andra nya kunder, varav en spelar väldigt mycket på nl1k. Detta har varit via min affiliate, men jag har inte krävt en krona.

 

Aja, hej då redbet som sagt.

 

Standardförfarande. Lär inte finnas många sajter som tillåter det du tänkte göra.

På en del sajter går det inte att ta ut med annat än neteller om man har satt in med det. Sen finns det även en del skräckexempel på sajter som drar av de där 4% utan att ens fråga kunden.

 

Du, om inte annat borde ju veta att man måste planera uttagen lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standardförfarande. Lär inte finnas många sajter som tillåter det du tänkte göra.

På en del sajter går det inte att ta ut med annat än neteller om man har satt in med det. Sen finns det även en del skräckexempel på sajter som drar av de där 4% utan att ens fråga kunden.

 

Du, om inte annat borde ju veta att man måste planera uttagen lite.

Ja, det var klantigt av mig att inte planera bättre. Det jag lackade mest på var att de skickade ett drygt mail. Jag tycker att de borde ha kontaktat mig efter det senaste uttaget och sagt att jag tyvärr inte kommer kunna ta ut mer pengar utan att spela, pga netellers avgifter. De hade åtminstone kunnat sagt till på ett trevligt sätt. Jag hade fortfarande tyckt att det var aningen dåligt, med tanke på hur mycket pengar jag har betalat till dem, men jag hade inte lackat.

 

När jag svarade, och förklarade som det var, sade de i stort sett bara att jag inte får använda redbet som "pengarsluss"... Grejen är att jag brukar vara väldigt lojal mot sajter och affar när jag får bra deals. Aja...blah

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag svarade, och förklarade som det var, sade de i stort sett bara att jag inte får använda redbet som "pengarsluss"... Grejen är att jag brukar vara väldigt lojal mot sajter och affar när jag får bra deals. Aja...blah

 

Tror att det är just det som har varit fallet senaste tiden.

Redbet har väl varit lite snällare än de flesta andra sajter ang neteller->svensk bank eller Visa och då har peningaslusspelare utnyttjat det i alltför stor utsträckning, vilket lett till att de tvingas hårdna till, även mot spelare som spelat/spelar en hel del på sajten, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej, jag registrerade mig genom ************ för att få rakeback hos REDBET. Undrar nu bara hur de funkar med rakeback hos redbets entraction klient.

 

Måste man följa deras MONTHLY VIP LOYALTY PROGRAM? Jag vet att man måste maila dem för att gå med i det pogrammet, men eftersom jag inte har gjort de. Kommer jag då istället få vanlig rakeback via ************? Hur funkar det exakt?

 

 

PS! En liten fråga till, på redbets sida står de att jag har 27 euro rake hos B2B medans det står 62.90 på holdem manager. Vet att holdem man. inte är 100% korrekt när det gäller raken, men sån stor skillnad? How come?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har reggat via en affe så gäller den rb;n som du har hos affen. Om du reggar deras vip loyalty program så ere de som gäller... alltså du har den dealen som du fått av din affe.

 

Okay, tack för svaret. Hur är det gällande min andra fråga? Vet du något om det?

 

EDIT: Har googlat lite, så som jag fattat det, så har RedBet contributed rake och Holdem manager har dealt rake. Jag vet ungefär vad båda innebär. Men hur kommer det sig att det är en sån stor skillnad i rake mellan de två? Blir ju ungefär 2x skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Gjorde sista uttaget till Neteller för några dagar sedan. Hade pengarna i euro på redbet och neteller-kontot är i dollar. Fick betala över $400 pga Netellers växlingsavgifter (enligt redbet). Borde inte redbet skicka pengarna i dollar? Småsurt att behöva betala över 3000 kronor för en överföring... Aja, nu slipper jag dem iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske dum fråga men men. Var hittar man handhistory till boss, känns som om jag har letat överallt.

 

Boss gömmer handhistory. Så gör så här:

 

1. Gå in på "Start" Sen går du till "Kontrollpanalen".

2. Tryck på "Mappalternativ". Där hittar du "Visning" och kan själva bestämma om du vill se alla mappar som finns på datorn.

3. Under Avancerade inställningar har du "Dolda filer och mappar" och tryck på "Visa dolda filer och mappar" Tryck sedan på "Verkställ" och "Ok"

 

Välj sen "Users" och sen är det är olika beroende vad du har döpt datorn till. Sen trycker du på "AppData" "Local","Boss media", "Poker". Har du gjort allt rätt så ska "Redbet poker dyka upp.

4.Välj "History"

 

5. Där ska handhistory ligga..

 

Ungefär så här ska det se ut : C:\Users\Datornsnamn\Appdata\Local\Boss Media\Poker\Redbet Poker\History

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

redbets support är värdelös - check ( två mail, noll svar bara ett om att "vi har skickat din fråga vidare till nätverket" )

 

redbet har sänkt rakebacken - check

 

redbet har tagit bort delen där man kan se hur mycket man rejkat - check

 

redbet gillar sina kunder - ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...