Knapp_0 Postad 10 December , 2004 Rapport Share Postad 10 December , 2004 mow, Kul att det funkar. Nu kan du gå in o spöa mig. Det är rätt läge för jag förlorar stort just nu. Baller, Om jag upplever något liknande igen ska jag notera. Med italienarna var det ju solklart. Och att skyffla marker mellan sig när man slåss om pengarna i en SnG rubbar ju balansen rätt så rejält. Jag brydde mig nog inte eftersom det handlade om väldigt lite pengar och det blev liksom en utmaning till. Men, Om man tänker till så är det ett ganska grovt brott. Vad gäller de andra händelserna så kan det ju mycket väl finnas naturliga förklaringar. Det vore ju synd om någon som spelar extremt dåligt och förlorar också blir anklagad för fusk och får pengarna spärrade. Om jag skulle anmäla en sån incident skulle man nästan vilja veta hur siten gör när de hanterar ärendet. Slutligen, Jag har egentligen inte tagit illa upp när det som jag beskrev har hänt. Jag var dock lite nyfiken på hur det kan bli så att man får olika vibbar för olika siter. Om fler än jag kännt samma sak så tänkte jag kanske att det kan bli så på siter med mindre spelare och mindre geografisk spridning. Typ, alla är kusiner utom jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 14 Januari , 2005 Rapport Share Postad 14 Januari , 2005 Nån som vet om Unibet har slutat med sit & go turneringar under buy-in €10+0.50? Förtillfället finns det inga lägre buy-ins än så. Tidigare har de haft buy-ins ner till €1.00+0.10. Kanske nån har tips om andra pokersiter med sådan billig buy-in? /PeO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 14 Januari , 2005 Rapport Share Postad 14 Januari , 2005 Nån som vet om Unibet har slutat med sit & go turneringar under buy-in €10+0.50? Förtillfället finns det inga lägre buy-ins än så. Tidigare har de haft buy-ins ner till €1.00+0.10. Kanske nån har tips om andra pokersiter med sådan billig buy-in? De har problem med servrarna. Under dagarna finns SnG med lägre inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 14 Januari , 2005 Rapport Share Postad 14 Januari , 2005 Okej, tack för det snabba svaret. Hoppas de får ordning på servrarna annars får man ta ledigt och spela på dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strixx Postad 2 Februari , 2005 Rapport Share Postad 2 Februari , 2005 Hej! Kan man ta fram handhistory på Unibet? Jag har sökt på hela deras sajt och kan inte hitta information någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SFN Postad 5 Februari , 2005 Rapport Share Postad 5 Februari , 2005 Om du loggar in på unibets hemsida och ser under "mitt pokerkonto" så finns handhistorik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiLLo Postad 9 Februari , 2005 Rapport Share Postad 9 Februari , 2005 Jag har jäkla problem med att bara testa klienten på playmoney borden ;/ Får stå i kö bland 41 andra? Geez ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerWiz Postad 9 Februari , 2005 Rapport Share Postad 9 Februari , 2005 Ja, köerna är diaboliska. Hoppas dom styr upp det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiLLo Postad 10 Februari , 2005 Rapport Share Postad 10 Februari , 2005 Trodde att dom skulle köra freerolls med TH också ;/ Har bara hittat Omaha och Soko som jag inte kan spela överhuvudtaget ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 10 Februari , 2005 Rapport Share Postad 10 Februari , 2005 Det är lite det som är poängen med freerolls, man kan spela spel som man inte har så stor koll på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiLLo Postad 10 Februari , 2005 Rapport Share Postad 10 Februari , 2005 Det är lite det som är poängen med freerolls, man kan spela spel som man inte har så stor koll på... Jo visst, men man vill ju ha lite chans och vinna också EDIT: Nu harre kommit hold'em rolls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SFN Postad 19 Februari , 2005 Rapport Share Postad 19 Februari , 2005 Vad är det som händer på Unibet. Man har inte kunnat spela sit and go turneringar mellan ca 17-01 på flera veckor. Nog borde dom ha kunnat lösa problemen med servarna tidigare? Står snart inte ut och får väl byta till annan huvudsida för spelande. Synd för i övrigt har det varit lönande och kul att spela där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 19 Februari , 2005 Rapport Share Postad 19 Februari , 2005 SFN, Unibet delar servrar med 24h som har haft omfattande problem den senaste tiden. Ta en titt på denna tråd för mer info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonJohan Postad 24 Februari , 2005 Rapport Share Postad 24 Februari , 2005 Hej! Vet inte om den snälle människan som svarade på mina frågor är kvar, men det rörde en dator som inte gick att spela unibet poker på. Det hela berodde på ett dåligt moderkort, efter att ha bytt ut det två gånger rullar allt på som vanligt igen. Kanske kan hjälpa någon i framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kraxe Postad 29 Mars , 2005 Rapport Share Postad 29 Mars , 2005 Jag försöker få Unibet att se ut som 24hpoker. Unibet var ju inte direkt iögonfallande. Jag har kommit en bit på vägen. Skapade en mapp som hette ext-ui och kopierade 24h-grafiken till den. Stuvade sedan in mappen i ext-resources.jar i Unibet-mappen. Nu uppstod ändå vissa grafiska fel: http://xs.to/xs.php?h=xs22&d=05132&f=unibet.jpg http://xs.to/xs.php?h=xs22&d=05132&f=unibetb.JPG Vad ska jag göra för att få det att bli precis som 24h? Det verkar som det finns grafik i fler mappar än i ext-ui. Jag gissar bl.a. på att det är färgen i bakrunden som ska korrigeras. Hur gör man? lfx, help! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 31 Mars , 2005 Rapport Share Postad 31 Mars , 2005 Nån mer än jag som fått senaste numret av Offside hem i brevlådan på Unibets bekostnad? Riktigt trevligt måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 31 Mars , 2005 Rapport Share Postad 31 Mars , 2005 Kanske ska signa upp där då. Offside är en riktigt bra tidning som jag tidigare prenumererat på...undra varför jag slutade. Hur många rakade händer behövde du spela för att få den bonusen . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 31 Mars , 2005 Rapport Share Postad 31 Mars , 2005 Inte spelet en hand hos Unibet, däremot har jag slaskat bort några slantar på sportsbetting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vallgrei Postad 1 April , 2005 Rapport Share Postad 1 April , 2005 Jodå, fick oxå senaste offsidenumret, har slaskat lite på pokerborden där men dock beytdligt mer på sportspelandet. Jäkligt bra tidning, men uppskattade inte riktigt att se en naken karl på varannan sida i den... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Adam Holmes Postad 16 Maj , 2005 Rapport Share Postad 16 Maj , 2005 Är det några problem att regga sig (för poker) och spela genom Unibet om man är reggad på 24h? Nackdelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kricka Postad 18 Maj , 2005 Rapport Share Postad 18 Maj , 2005 Hur orolig bör man vara för att Unibet numera anses vara en av de sajter som "finns" utanför EU och därmed ska vi ta med vinster i våra deklarationer! läs mera http://www.alltomspel.info/publish/article_3881.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 18 Maj , 2005 Rapport Share Postad 18 Maj , 2005 Är det några problem att regga sig (för poker) och spela genom Unibet om man är reggad på 24h? Det ska inte vara några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Ska man skapa kontot i SKR föt att slippa växlings avgifter när man för in pengar från banken eller tar de avgift när man köper pokermarker i € när man väl har konto där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snauen Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 Någon som vet om det går att sätta in med neteller till unibet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snauen Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 svar mig själv: - nej det kan man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts