HeyJohan Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Damp: Skicka ett mail till support@heypoker.com så löser de problemet åt dig. Det hela beror på att du använt kortet vid tidigare insättning inom B2B. Mvh Johan Citera
GSI Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 No deposit fees We currently do not charge any deposit fees. måste va det roligaste jag sett någonsin.... en idé vore att dom på äggpaket kunde skriva B2B, så att man vet att det är frigående höns. Citera
HeyJohan Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 GSI: Det är klart att det kan låta lite lattjo, men dels finns det siter som tar ut en avgift för insättningar, hur galet det än må låta. Dels så är kostnaden kring hantering av insättningar och uttag fullkomligt galen. Det är också skälet till att vi tvingas ta ut en avgift om man önskar göra fler uttag per månad än det som är gratis. Citera
dragonesse Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Liten fråga... Finns det nåt ställe där man kan se vem som har vunnit bad beat Jackpot, och med vilken hand? Lite nyfiken bara! Den var ju ganska hög förra veckan, det var väl €14 100 någonting tror jag... Vilken dröm att vinna den! Citera
AoZ Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Liten fråga... Finns det nåt ställe där man kan se vem som har vunnit bad beat Jackpot, och med vilken hand? Lite nyfiken bara! Den var ju ganska hög förra veckan, det var väl €14 100 någonting tror jag... Vilken dröm att vinna den! http://www.24hpoker.com Där kan du klicka och se handhistoryn för den aktuella handen. Citera
GSI Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Liten fråga... Finns det nåt ställe där man kan se vem som har vunnit bad beat Jackpot, och med vilken hand? Lite nyfiken bara! Den var ju ganska hög förra veckan, det var väl €14 100 någonting tror jag... Vilken dröm att vinna den! visst 14K i all ära....men partys va ju uppe på 650K för inte så länge sen, det e ju dollar också så man får väl dra av lite vet att det var OT ville bara visa lite relativitet Citera
dragonesse Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Liten fråga... Finns det nåt ställe där man kan se vem som har vunnit bad beat Jackpot, och med vilken hand? Lite nyfiken bara! Den var ju ganska hög förra veckan, det var väl €14 100 någonting tror jag... Vilken dröm att vinna den! http://www.24hpoker.com Där kan du klicka och se handhistoryn för den aktuella handen. tackar tackar! Kollade lite och blev lite förvånad... är det verkligen så att hela bordet får en del av kakan? trodde jackpot bara gick till den som verkligen fick ett bad beat... eller har jag missförstått det hela? Bad beat jackpot är ett relativt nytt fenomen för mig Citera
banzai3030 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Liten fråga... Finns det nåt ställe där man kan se vem som har vunnit bad beat Jackpot, och med vilken hand? Lite nyfiken bara! Den var ju ganska hög förra veckan, det var väl €14 100 någonting tror jag... Vilken dröm att vinna den! http://www.24hpoker.com Där kan du klicka och se handhistoryn för den aktuella handen. tackar tackar! Kollade lite och blev lite förvånad... är det verkligen så att hela bordet får en del av kakan? trodde jackpot bara gick till den som verkligen fick ett bad beat... eller har jag missförstått det hela? Bad beat jackpot är ett relativt nytt fenomen för mig Den som blir badbeatad får mest, men även den som utdelar och alla som blivit tilldelade kort vid bordet får en del. Läs Olas artikel om Tilt http://www.poker.se/artikel.php?artid=68 för en skön "bad-beat story" Citera
jaroiten Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Hur kan man veta ifall ni fått ens beställning? Jag har nämligen beställt Super Systems, jag har dock inte fått något bekräftelse email eller haft VIPs borttaget. Undrar därför ifall ni ens mottagit min beställning.. Och för övrigt hur länge kan det ta innan jag får boken? Citera
HeyJohan Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Jaroiten: När man genomfört beställningen kommer det upp en bekräftelstext på sidan. Dock är den vansinnigt otydlig och vi kommer att åtgärda det genom att göra följande: 1. På måndag har vi en nyanställd webkille som ska få det hett om öronen direkt. 2. Hans första uppgift blir att utforma en tydlig web-bekräftelse. 3. Så fort vi har ett API på plats som B2B håller på att lägga sista handen vid kommer VIP-poängen att dras direkt vid köp. 4. Ett bekräftelsemail har utformats och nu är det bara en tekniklösning som vår staff håller på att göra klart som ska implementeras och sen kommer även den funktionen. Råder det fram tills detta några som helst osäkerheter kring eventuella beställningar så PM:a mig så kollar jag det direkt. Mvh Johan Citera
jaroiten Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Johan svara på mina mail http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17808 Citera
Ralph247 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Några frågor...när det är ens tur, hur ser man hur mkt tid man har på sig? Finns det nåt bra sätt att se vem som betar/raisar osv? Syns väldigt dåligt på bordet och står inte i chaten? Kan man ställa in detta på nåt sätt? Citera
Ralph247 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 En fråga till, när jag och en annan var all-in fick jag inte se hans kort förräns rivern var ute. Är det nån sorts bugg eller ska det vara så? Citera
Nusseman Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 En fråga till, när jag och en annan var all-in fick jag inte se hans kort förräns rivern var ute. Är det nån sorts bugg eller ska det vara så? I cashgame vänder man inte upp korten om man inte måste... Citera
Ralph247 Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 ok...jag är van vid expekt och där får man se Fi:s kort. Nån som vet hur man ser hur mkt tid man har på sig? Citera
wedo Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 står i dealerfönstret när det är 10 sekunder kvar =) Citera
aoh Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Helt plötsligt har jag fått 300 cashier Vip Points. Varför har jag fått dem och kan jag använda dem till? Citera
energie Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Johan svara på mina mail http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17808 Han har undivikit mina mail nu i ett par dagar när jag sett att han varit inloggad, men jag antar att han har ganska fullt upp Saken är den att han måste ta min "beställning" före min ordinära beställnings dras från mitt konto... Citera
HeyJohan Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Energie: You've got my full attention Jag ska kolla på saken direkt nu när min utrustning och vårt kontor åter är på plats. Mvh Johan Citera
Timmi Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Hej, nu är det över 30 dagar sen som jag gjorde min första deposit hos er, nu undrar jag när min bonus betalas ut? /T Citera
Plox Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Hej, nu är det över 30 dagar sen som jag gjorde min första deposit hos er, nu undrar jag när min bonus betalas ut? /T Undrar över samma sak. Citera
HeyJohan Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Timmi & Plox: Inom 30 dagar från det att bonustiden upphört betalas pengarna ut. Det kan gå snabbare om man clearat hela bonusen. Man har alltså ett 'fönster' på 30 dagar att cleara bonusen och efter det tar det max 30 dagar innan pengarna ramlar in. Hoppas det var ett någorlunda bra svar på era frågor. Mvh Johan Citera
C-Line Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Måste säga att det är sällan jag blivit så väl mottagen på en pokersajt. Utomordentlig serivce och suppor ti from av Heyjohan och framför allt en trevlig klient med ett trevligt system och en helt okej bonus. Rekomenderar starkt de som funderar på att börja spela på B2B att välja heypoker. Citera
Recommended Posts