Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Veckosummering vecka 8 2026!

Blev som sagt inte lika mycket poker som tidigare veckor då vi har firat min och äldsta grabbens födelsedagar genom att åka på en skidsemester torsdag–söndag. I och med detta (och vad som känns som en pågående downswing om man räknar med förra helgen) så kan vi boka in vad jag tror är årets första backvecka.

image.thumb.png.a7e67e68a03ffe57e6350b6d55e4b33b.png

Om jag ska vara ärlig så minns jag inte supermycket av vad som hände under veckan då, men något positivt vi tar med oss är att jag har börjat vänja mig vid spelet på euroborden och kommer nog fortsätta spela där när jag känner att volymen på svs inte räcker till. Jag har dessutom installerat PIOSolver på denna dator och har kört en sim hittills, men hoppas på fler nu kommande tiden. 

Känner mig för nuvarande väldigt motiverad till att förbättra mitt spel och kliva upp i nivåer. På svs känner jag mig nöjd med nivåerna, men på euroborden vill jag se till att jag slår /1 med god marginal innan jag sätter mig och börjar spela /2 igen. Så det lär väl ta någon/några veckor innan vi kan börja kliva uppåt där också. Men det är i alla fall planen framöver. Försöka förbättra mitt spel på olika vis (kolla youtube, köra pio sims, prata igenom händer med kompisar) och genom det försöka slå nivåerna på euroborden och kliva uppåt.

Hemavan var för övrigt mycket trevligt! Det bästa födelsedagsfirandet jag haft på många år :D Det var jag, frugan, barnen, min mamma, frugans pappa, frugans bästa kompis, min närmaste kompis här i norrland tillsammans med sin fru och sin dotter som är exakt lika gammal som min yngsta. Vi hade hyrt en stor stuga med ski-in/ski-out i närheten av centrumliften där vi alla 11 bodde tillsammans. Tänkte att jag lägger upp lite bilder i ett eget inlägg här i dagboken idag!

När vi kom hem igår kväll runt 5-snåret så var vi alla helt sprängda så jag orkade knappt starta upp datorn på kvällen. Men nu efter en natt med väldigt bra sömn så är grinden igång igen!

Ses på borden!

• Like 5