Markus8000 Postad igår kl 04:08 Rapport Postad igår kl 04:08 42 minuter sedan, säger Fillen3 : Haha va? Jag har ju krossat i många år Har alltid sett dig som tiltguden deluxe Vad fint Fillen! Bra du krossar ❤️ 1 Citera
brusig1 Postad 16 timmar sedan Rapport Postad 16 timmar sedan (redigerade) Krossat i många år på lowstakes svs och förolämpa en senior som spelar på hobbynivå.. pf is so back Markus tjänar säkert mer pengar på vanligt jobb än 95% av svs regs Redigerad 16 timmar sedan av brusig1 2 1 1 Citera
killerwolf2 Postad 16 timmar sedan Rapport Postad 16 timmar sedan (redigerade) 6 minuter sedan, säger brusig1 : Krossat i många år på lowstakes svs och förolämpa en senior som spelar på hobbynivå.. pf is so back Markus tjänar säkert mer pengar på vanligt jobb än 95% av svs regs men kan markus bo i en tvåa på 50kvm med två katter och sitta i pyjamas byxor med pissdunk bredvid sig hela dagarna är frågan! edit: är det en söndersutten markus eller en gamingstol som gäller för SvS-reggen? Redigerad 16 timmar sedan av killerwolf2 2 1 Citera
Fiskpinnen Postad 16 timmar sedan Rapport Postad 16 timmar sedan Den här bloggen hade jag missat, kul med "ny" för mig! Läst ikapp och följer nu med spänning! Citera
Markus8000 Postad 15 timmar sedan Rapport Postad 15 timmar sedan 1 timme sedan, säger brusig1 : Krossat i många år på lowstakes svs och förolämpa en senior som spelar på hobbynivå.. pf is so back Markus tjänar säkert mer pengar på vanligt jobb än 95% av svs regs Well, jag har testat tjäna massa pengar och har även kört tidningar 6 dagar i veckan för typ 12 lax i plånkan som 42-åring. Önskar verkligen alla att testa den upplevelsen och byta till nåt man tycker är viktigt. För mig är poker på kul men märker att många är så himla mycket bättre numera. 55 minuter sedan, säger killerwolf2 : men kan markus bo i en tvåa på 50kvm med två katter och sitta i pyjamas byxor med pissdunk bredvid sig hela dagarna är frågan! edit: är det en söndersutten markus eller en gamingstol som gäller för SvS-reggen? Dunken låter riktigt vidrig men kan köpa. Jag har själv tagit med datorn i knät för att kunna klicka vidare. Du må tro min Malin ber extra i kyrkan. Hon tycker det är kul att säga ”spela roland” i stället för spela roll. Fortfarande. Sån nörd är hon. 3 Citera
Markus8000 Postad 14 timmar sedan Rapport Postad 14 timmar sedan Fillen får ursäkta så klart då det är hans dagbok. Kanske lite mer hens är min känsla, men ändå. 2 Citera
Recommended Posts