Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Krossat i många år på lowstakes svs och förolämpa en senior som spelar på hobbynivå.. pf is so back

Markus tjänar säkert mer pengar på vanligt jobb än 95% av svs regs :D

Redigerad av brusig1
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Postad (redigerade)
6 minuter sedan, säger brusig1 :

Krossat i många år på lowstakes svs och förolämpa en senior som spelar på hobbynivå.. pf is so back

men kan markus bo i en tvåa på 50kvm med två katter och sitta i pyjamas byxor med pissdunk bredvid sig hela dagarna är frågan!

edit: är det en söndersutten markus eller en gamingstol som gäller för SvS-reggen?

Redigerad av killerwolf2
  • Like 2
  • Thanks 1
Postad
1 timme sedan, säger brusig1 :

Well, jag har testat tjäna massa pengar och har även kört tidningar 6 dagar i veckan för typ 12 lax i plånkan som 42-åring.

Önskar verkligen alla att testa den upplevelsen och byta till nåt man tycker är viktigt. För mig är poker på kul men märker att många är så himla mycket bättre numera.

55 minuter sedan, säger killerwolf2 :

men kan markus bo i en tvåa på 50kvm med två katter och sitta i pyjamas byxor med pissdunk bredvid sig hela dagarna är frågan!

edit: är det en söndersutten markus eller en gamingstol som gäller för SvS-reggen?

Dunken låter riktigt vidrig men kan köpa. Jag har själv tagit med datorn i knät för att kunna klicka vidare. Du må tro min Malin ber extra i kyrkan.

Hon tycker det är kul att säga ”spela roland” i stället för spela roll. Fortfarande. Sån nörd är hon.

• Like 3