Johan_Beta Postad 22 Oktober Författare Rapport Postad 22 Oktober Öppnade upp HM3 och tyckte grafen såg konstig ut och mindes då mitt helikopter-fylla spel. Första 100 händerna spelade efter uppehållet! Spelade 2.5/5 och var bara regs på mina bord. Hur är stausen på borden nu? 2 Citera
Markus8000 Postad 23 Oktober Rapport Postad 23 Oktober Jag och StoraBoollar kämpar på. Annars bara regs med riverrange i solitt stål. Kul att du kört igång igen Marre 2 Citera
sackke Postad 23 Oktober Rapport Postad 23 Oktober Tyvärr regfest, Unibet ör mycket bättrre skulle jag sägs Citera
Johan_Beta Postad 10 timmar sedan Författare Rapport Postad 10 timmar sedan MJ: *checkar* ABC-regs: *Stabbar* *synar* MJ: You have just been caught nut capped and balls capped. 1 Citera
Johan_Beta Postad 10 timmar sedan Författare Rapport Postad 10 timmar sedan Sätt dig ner för fan 1 2 Citera
Johan_Beta Postad 10 timmar sedan Författare Rapport Postad 10 timmar sedan Vet inte om jag är mest i chock över Schyrras call eller Goatens lövtunna värdebet 2 Citera
soldado9 Postad 8 timmar sedan Rapport Postad 8 timmar sedan Kul att du börjat blogga igen Jonsson, riktigt fint turnspel med 77 Citera
ShipThat$$ Postad 19 minuter sedan Rapport Postad 19 minuter sedan 10 timmar sedan, säger Johan_Beta : Vet inte om jag är mest i chock över Schyrras call eller Goatens lövtunna värdebet Irl garv på "lövtunna värdebet" 🤣 trodde du refererade till nån vettig med "goaten" tills jag såg screenname 🤣 Citera
Recommended Posts