baller Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Bara det att när jag ska importera från dom borden så får jag bara error. Du har en gammal version, uppdatera till senate versionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johnblond Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Fungerar PT tillsammans med Unibet och 24h? Man vill ju inte köpa något som man inte kan använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Fungerar PT tillsammans med Unibet och 24h? Man vill ju inte köpa något som man inte kan använda. På första sidan i denna tråd finns ett par länkar, bland annat denna: http://www.pokertracker.com/ptsupported.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stridsman Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Vet att denna fråga kommit upp förut men undrar om någon skulle kunna länka eller skriva en snabb guide hur man kommer igång med Pocker Tracker V.2 känner mig lite grön på området. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
offndr Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 nån som kan svara på ifall PT funkar då man använder sig av ladbrokes miniview borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Fungerar PT tillsammans med Unibet och 24h? Man vill ju inte köpa något som man inte kan använda. Nja, det kan du, men inte särskilt smidigt för tillfället, dock har Pat börjat jobba på att PT skall kunna läsa b2b inom kort. nån som kan svara på ifall PT funkar då man använder sig av ladbrokes miniview borden. Ja det går... skriva en snabb guide hur man kommer igång http://web.telia.com/~u90118138/pt.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Incrediboy Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Tror inte jag sett nån info. om detta tidigare i tråden. Blir det nån förändring i hur man importerar HH från ex. Eurobet nu när Party lämnat hela nätverket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johnblond Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Fungerar PT tillsammans med Unibet och 24h? Man vill ju inte köpa något som man inte kan använda. På första sidan i denna tråd finns ett par länkar, bland annat denna: http://www.pokertracker.com/ptsupported.html Hittar inte Unibet eller 24h där så jag antar att det injte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Incrrediboy - nä, om så vore fallet kommer en ny patch med uppdatering inom en dag eller två... johnblund - jo, läs här i denna tråden, så himla lång är den inte... eller använd sök funktionen, den funkar faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Incrediboy Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Två snabba frågor till Fråga1. Apropå scheman som man laddar ner för att "auto-rate" spelare, var laddar jag ner ett riktigt bra FL-schema? Fanns ju ett på din sida baller, är det det som gäller eller finns det något bättre du kan rekomendera? Fråga2. När man väl laddat ner det här schemat och kör på det. Säg att det då dyker upp ett bättre som man hellre vill använda. Går det att byta ut det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 hur sätter man upp auto för prima ? edit: gammal verision edit2: får ngt fel chipcount på alla spelare vad är fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 hur sätter man upp auto för prima ? autoload på HH's eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Incrediboy Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Edit: Ordnat.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snetreff Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Hur gör man för att få statistik i "realtid" när man lirar några bord samtidigt, dvs kunna kolla av spelare som sitter vid bordet hur många floppar osv de ser? Hur sparar man en databas man importerat händer till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Incrediboy Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 En fråga ang. Pokermods. Vet inte om det blir off-topic nu, men det hör ju trotws allt till hela paketet PT, PokerAce etc. Laddade ner lite olika från pokermods.com och testade runt lite. En sak som besvärar mig är att det blir som en "rektangel" runt spelaren med orginalfärgen från siten. Det är inget som går att ordna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2005 Jag vart disconnected när jag lirade en sng hur får man tag i den efteråt för jag fick inte hem den till mailen skulle gärna vilja ha in den i PT lirade på Party Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sajrus Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 % Flops seen för en speciell spelare, är det VP$IP eller inkluderar detta även när man frivilligt stoppat pengar i potten -efter- floppen? EDIT: Jag hittade det jag letade efter under 'More Detail'-knappen, under General Info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 HUr gör man för att lägga in senaste patchen? Jag zippar upp den i samma mapp som jag har PT i. Tror den heter typ Poker Tracker V2 men det står fortfarande PT 2.08.02 i menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagabo Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 HUr gör man för att lägga in senaste patchen? Jag zippar upp den i samma mapp som jag har PT i. Tror den heter typ Poker Tracker V2 men det står fortfarande PT 2.08.02 i menyn. Jag sätter en krona på att du zippar upp patchen i fel mapp. Standarden är att den lägger sig i typ: C:\program files\ pokertracker v2. Du har säkert din PT i C:\program\pokertacker v2. Om detta inte är fallet så är jag skyldig dig en krona plus att jag tyvärr inte kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hjulben Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Tack Hagabo, hade samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 HUr gör man för att lägga in senaste patchen? Jag zippar upp den i samma mapp som jag har PT i. Tror den heter typ Poker Tracker V2 men det står fortfarande PT 2.08.02 i menyn. Jag sätter en krona på att du zippar upp patchen i fel mapp. Standarden är att den lägger sig i typ: C:\program files\ pokertracker v2. Du har säkert din PT i C:\program\pokertacker v2. Om detta inte är fallet så är jag skyldig dig en krona plus att jag tyvärr inte kan hjälpa dig. Tack. Blir det nu jag som är skyldig en krona? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brezz Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 Hur går man tillväga för att göra en kopia av en databas samt lägga in den i en annan pokertracker (läs laptopen)? Hoppas de går så man kan ha lite info om motståndarna vid laptopspel oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagabo Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 Tack. Blir det nu jag som är skyldig en krona? Det löstse sig. Ja i så fall är du nog skyldig mig en krona Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
utgavs Postad 2 November , 2005 Rapport Share Postad 2 November , 2005 Jag var tvungen att installera om min klient (Royal Vegas Poker). Jag sparade min GameHistory i en annan mapp. Sedan glömde jag att lägga in den i RVP-mappen, så nu har jag två filer med statistik. Hur gör jag för att få allt i en fil? (Min fråga är kanske identisk med Brezz men jag ställer den eftersom jag inte är säker på om vi har samma problem). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 3 November , 2005 Rapport Share Postad 3 November , 2005 Brezz - opiera db filen och peka PT till den när du fört över den. rabniv- Statistiken ligger inte i gamehistoryfilen, där ligger det HHs, läs den med prima autoimport och kasta bort den senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts