Gå till innehåll

PRG: Allt om Poker Tracker! #2


Animaniac

Recommended Posts

En liten grej jag kom på efter att jag försökte spara min HH på bestpoker (b2b)...Då mitt namn innehöll * så kunde inte windows skapa en katalog för min HH och därför kunde jag inte lägga in den till PT.

 

Så tänk på det att ni inte kan ha användar alias med tecken som / \ : * ? osv om ni skall spara HH

 

En annan fråga oxå: Kan man ändra i PT så man får den svenska tiden på alla bord man lirar....för nämligen statistik på mitt lirande och får räkna om hela tiden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag undrar hur man får en vettig statistik från sng:s från PokerStars i Poker Tracker.

Efter varje turnering får jag ett mail med HH och ett med en summering av turneringen till min yahoo-adress. Vad ska jag sedan göra med dessa för att få in det i PT?

Jag har tidigare bara lyckats få in ring games-statistik från dvs siter.

 

Tacksam för hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Auto Rate Players

 

Sitter och leker lite med denna funktion och kommer inte fram till hur jag skall använda den. Jag gillar inte standardinställningen då den är innehåller på gränsen till för många variabler för att jag lätt skall begirpa den. Sen tror jag dessutom inte att den är helt anpassad till det spel jag spelar. En gissning är att den bla har 10-mannabord som utgångspunkt?

 

Frågan är då vilka regler jag skall lägga in? Är det någon som har förslag på några enkla regler som ändå kan givande.

 

Jag spelar TH NL £1 5-mannabord.

 

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... xxxxx...

 

Tackar för snabbt svar!

 

Nu verkar det som att jag inte bara har jobb i eftermiddag utan även nästa vecka.. Sen är det ju semester :-) Kanon!

 

En fråga, är du bara en klippa eller har du egna intressen i PT?

 

Jag har som sagt bara haft PT i ca en vecka, men redan märker jag att detta ger mig väldigt mycket. Och då har jag ju endast skrapat på ytan. Om ens det, antagligen har jag bara tittat på ytan....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga, är du bara en klippa eller har du egna intressen i PT?

 

Eftersom jag inte har några egna intressen i Pt så måste det väl vara det förstnämnda... 8-)

 

Alltid rock... förutom om bomben finns med, den slår ju både påsen och stenen... ;) fast o andra sidan då slår saxen både påsen och bomben.. hmmm :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om rakestatistiken i PT2 är korrekt? Anledningen är att den rakeback jag får i verkligheten är mindre än den jag skulle fått om PT2s statistik stämde.

 

Så...lurar pokersiten mig på rakeback elr är statsen i PT2 inte helt korrekta? Någon här kanske använder PT2 för att kontrollera sin rakeback o kan svara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...