Gå till innehåll

PRG: Allt om Poker Tracker! #2


Animaniac

Recommended Posts

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ladda hem pokerace hud nu. hur ska man configurera det? jag får bara fram lite text i vänstra hörnet men inga siffror som uppdateras står Avg pot: N/A osv .. nån som kan programmet ?

 

Du har default inställningen tror jag ligger på 25händer, med andra ord måste du ha 25st händer på spelaren innan PA hud visar någon stat på spelarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det ngn som kan PT2 bra och har 40-60 min över o lära mig det kan höra av sig till mig med ett PM så sköter vi konversationen genom IRC. 15$ får ni för besväret som betalas genom pokerstars eller neteller.

Helst ska ni kunna inställningar till några siter som pokerstars och Prima osv. Även lite andra special inställningar vore kul o lära sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sett att en del har såna där fina resultatkurvor (diagram) från PT. Men jag är inte man nog att begripa var jag hittar/skapar dem.

 

Någon som kan vara vänlig att förklara?

 

Tack!

det är ett tilläggs program som du hittar här:

http://pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=7699&start=0

 

Tackar tackar!

de finns fler liknande program också om du kikar i PTs forum men den där funkar finfint.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem med mina HH:s från Tribeca och när jag tittar i loggen för felmeddelande så står att PT inte hittar small blind. Nån som kan hjälpa mig?

 

 

Någon gärna?

 

Ingen som kan hjälpa mig?

de är tribeca som slarvar när de skriver ut HHn går inte göra något åt de, hade samma problem själv
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...