kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan 10BIs under ev denna månad so far. NÄR I HELA HELVETE FÅR JAG SPRINGA ÖVER EV?!?!?!?!?! Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Han lär ju fatta att jag kommer ha en bättre hand än AQ? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JAG PALLAR INTE. Hade varit +3BIs om jag suttit den, nu - hur mycket som helst. Det är bara mot mig regsen får såna där damp. Och det är bara mot mig de ALLTID drar ut. Ska vi slå vad? Jag tror inte jag kommer springa mindre än 20BIs under ev resten av året. Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Det är bara fram med rövhålet idag igen. Jag kommer bara fortsätta torska mot alla dessa pajasregs. Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Helt seriöst vad tänker han med där? Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan 1 timme sedan, säger Lobo : Matematiska beräkningar är alltid intressanta, både enkla (odds, equity och break-even) och mer avancerade som Expected Value. Det gäller då så klart också att veta hur man beräknar det. Jag funderar själv på att göra det och vet hur jag vill ha det, men jag har inte tagit tag i det riktigt än. Blev lite sugen nu när du gjorde din app, men vet också att det krävs lite arbete, speciellt om ambitionen är stor. Säg till om du vill göra något tillsammans! Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Juste, jag skrev ju att jag inte skulle posta fler bad beats ... Men har ju knappt något annat att posta. Okej, det var den sista. 1 Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Bra spelat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera
ShipThat$$ Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan (redigerade) Brukar inte kolla ev men för din skull gjorde jag det och varsågod, jag är lite öm i babianröven jag med visar det sig x) Redigerad 3 timmar sedan av ShipThat$$ Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan EV är +260, hur mycket jag har vunnit är -200. Som vanligt. Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan 1 minut sedan, säger ShipThat$$ : Brukar inte kolla ev men för din skull gjorde jag det och varsågod, jag är lite öm i babianröven jag med visar det sig x) Liksom går det att springa över ev? Jag behöver inte ens springa över. Skulle vara nöjd med bara 10BIs under per månad. Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Är 40BIs under ev senaste tiden ... Citera
ShipThat$$ Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan när jag zoomar ut så fanns det en tid Citera
ShipThat$$ Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan älskar ändå kontrasten mellan det extrema whinet och det faktum att du vinner 17,21bb/100 över 435k sample haha 2 Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Asså snälla någon ... va fan är detta?!?!? Citera
ShipThat$$ Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan Jag vet att du är lack men... var jävligt tacksam för att vi får ha dom guldkornen i vår spelarpool ❤️ Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Snälla knulla mig mer! Hårdare! Citera
ShipThat$$ Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan classic "denna gång ska jag spela lägre varians och bara syna pre" -> ouchy ouchy bumbum ändå Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Han är ett geni knuckelito. 3b min utg open m J7s. Tror ni han turar sönder? Klart som faaaan. Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Äh jag ger fan upp. Vad i hela helvete är det som pågår!? -375,79 kr idag och 5BIs under ev. HEEEELT omöjligt idag. Pallar fan inte. Jag behöver fan dessa pengar. Citera
ShipThat$$ Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan har du 0% fold vs river bet? nog för att du postar tusen händer där du blir rekt på river men du klickar ju ändock syn, oftare än inte så leder du ju inte när villain smetar in flisen på river. om jag var du hade jag övervägt börja klicka raise lite oftare på flop och turn - samt sluta syna exakt alla river shoves (säger inte att du ska raisa flop eller turn i sista KQ-handen men generellt när du har värde om du nu så gärna vill ha in 100bb) eller installera om mjukvaran ifall din foldknapp är borta haha Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Denna mån so far. Det finns inget slut på den här jävla downswingen. Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan (redigerade) 3 timmar sedan, säger Lobo : Matematiska beräkningar är alltid intressanta, både enkla (odds, equity och break-even) och mer avancerade som Expected Value. Det gäller då så klart också att veta hur man beräknar det. Jag funderar själv på att göra det och vet hur jag vill ha det, men jag har inte tagit tag i det riktigt än. Blev lite sugen nu när du gjorde din app, men vet också att det krävs lite arbete, speciellt om ambitionen är stor. Om du har bra idéer på vad du vill ha, så kan du försöka beskriva det så gott du kan och så kan jag implementera det? Jag har ändå inget att göra och behöver ett projekt. Min svagaste sida är definitivt att komma på idéer. Men jag känner verkligen att jag kan bygga typ exakt vad som helst. Okej, inte ett operativsystem, webbläsare eller kompilator. Men typ allt jag vill göra kan jag göra. 32 minuter sedan, säger ShipThat$$ : har du 0% fold vs river bet? nog för att du postar tusen händer där du blir rekt på river men du klickar ju ändock syn, oftare än inte så leder du ju inte när villain smetar in flisen på river. om jag var du hade jag övervägt börja klicka raise lite oftare på flop och turn - samt sluta syna exakt alla river shoves (säger inte att du ska raisa flop eller turn i sista KQ-handen men generellt när du har värde om du nu så gärna vill ha in 100bb) eller installera om mjukvaran ifall din foldknapp är borta haha Bevisligen borde jag ju folda typ alla rivers ... Min call river bet är 43.06. Har inte så bra koll på den statsen så vet inte vad som är normalt. Redigerad 2 timmar sedan av kukbajs Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Men okej, från och med nu är det verkligen slut på bad beat hhs. Är ju fett tråkigt egentligen. Hela PF vet redan att det är mest synd om mig, så behöver väl inte tjata mer om det. 2 Citera
Lobo Postad 44 minuter sedan Rapport Postad 44 minuter sedan 1 timme sedan, säger kukbajs : Om du har bra idéer på vad du vill ha, så kan du försöka beskriva det så gott du kan och så kan jag implementera det? Jag har ändå inget att göra och behöver ett projekt. Min svagaste sida är definitivt att komma på idéer. Men jag känner verkligen att jag kan bygga typ exakt vad som helst. Okej, inte ett operativsystem, webbläsare eller kompilator. Men typ allt jag vill göra kan jag göra. Jag ska ha det i åtanke om jag kommer på något. Matematik är ändå en stor del av pokern. De beräkningar jag använder för tillfället har jag i Excel, men jag skulle vilja effektivisera så mycket som möjligt genom att automatisera dem på en sida. Det kan jag själv lösa. Samtidigt använder jag inte beräkningar så ofta. Jag tycker också om att använda ChatGPT samtidigt som jag kodar. Annars hade jag nog inte hållit på med det. Jag har inte heller din utbildning eller kunskap när det gäller kodning. Citera
Recommended Posts