kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 13 minuter sedan, säger Babushka1 : Vi kan köra en utmaning! Vi kan börja första milstolpen vid en halvmara! Inga droger heller! Låt oss kalla detta för din hälsoresa! Utmaningar är alltid kul! En halvmara skulle jag antagligen kunna springa nu. Eller är för såsig i benen just idag, men om jag vilat någon dag så ska det nog gå. 🙂 Vi kan säga typ innan nästa vecka är slut? Nä, asså det var ju bara fruktansvärt. Kändes som jag skulle få hjärtattack hela tiden lol. Det var inte med meningen att ha en sådan uppladdning inför Göteborgsvarvet. Kunde inte banga heller, för morsan hade fattat då hah. Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Eller just fan, jag har ju besök i nästa vecka. Men okej, jag får två veckor på mig? 🙂 Citera
Babushka1 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 11 minuter sedan, säger kukbajs : Utmaningar är alltid kul! En halvmara skulle jag antagligen kunna springa nu. Eller är för såsig i benen just idag, men om jag vilat någon dag så ska det nog gå. 🙂 Vi kan säga typ innan nästa vecka är slut? Nä, asså det var ju bara fruktansvärt. Kändes som jag skulle få hjärtattack hela tiden lol. Det var inte med meningen att ha en sådan uppladdning inför Göteborgsvarvet. Kunde inte banga heller, för morsan hade fattat då hah. Alltså, det var år sedan jag löpte. Tänkte ganska mycket längre tidshorisont! Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 15 minuter sedan, säger Babushka1 : Alltså, det var år sedan jag löpte. Tänkte ganska mycket längre tidshorisont! Tre månader då? Eller säg vad du tycker passar? Annars kanske vi kan börja med bara 15 km typ? Jag är inte så van vid att springa långt egentligen. Men jag tycker det är fett najs! Man tänker så mycket klarare efteråt. Det är fan bättre än alla psykologer jag har pratat med. Typ allt ”brus” eller ältande och sånt brukar försvinna när jag kutar. 🙂 Citera
Recommended Posts