kukbajs Postad igår kl 17:09 Författare Rapport Postad igår kl 17:09 Ni som huserar eller har huserat på /1-/2 nyligen - är det stor skillnad på /1 och /2? Citera
kukbajs Postad igår kl 18:11 Författare Rapport Postad igår kl 18:11 Degar ni river här eller? FI är 33/14/2, men har inga specifika reads på honom. Här hade jag skrivit en note om att FI öppnar 5-7x med TT+. Det visade sig stämma. 🙂 Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan (redigerade) Faan så dött PF har varit lately. Jag vill ju ha något att läsa under tiden jag grindar. Jag ska posta lite händer från min första session för lovet. Kanske kan det väcka folk till liv. Seg run out här ... men det är väl en fold? Fishing4outs skulle aldrig vika ett fd och den där sajsingen ser ju verkligen ut som att han vill mjölka. I och för sig har jag märkt att han value betar rätt jävla tunt i multiway-potter. Vad säger ni, kamrater? Jag bör nog också höja mycket större på floppen? Vilken sajsing kör ni? Typ 14-15 kr? Veeronica har också börjat spela /1. Och hon suger lika mycket här som på /0,5. Hon är varmt välkommen till /1. Har battlas mycket mot henne på /0,5. Gäller bara att komma ihåg att man har 0 fold equity. Det är fan rätt många "regs" som har fullständigt damp mot just mig, bara för att jag spelar lite aggressivt ibland. Sen brukar jag alltid visa när jag får in en bluff, så folk tror nog att jag bluffar oftare än vad jag gör. BillGalfond, Fishing4outs, Oracel1, MissatDrag, Veeronica, pokerenjoyer, BillIvey ❤️ mfl mfl viker inte ett jävla piss mot mig och/eller är på lifetajm tilt mot mig för jag plockat så många inköp. Är extra tillfredsställande att stacka dem ytterligare en gång. Det är dock svårt att ta ner potter med cb och så, men man tjänar ändå mer på att de har damp än att de foldar. MissatDrag verkar inte vilja spela mig HU längre, det var fan gratis pengar. Denna runouten kan man inte klaga på! Sen vad fan han tror att han slår med en dålig 7:a - det vet inte jag ... Ajt ajt, promenad och sen session #2. Tappade lite fokus i #1 mot slutet, borde fan ha vunnit 2-3 inköp till. Satan så pepp jag är på grind asså. Men kommer nog ändå ta det lite chill idag pga sömnbrist och sen blir det kötta 5h lördag och söndag. Redigerad 1 timme sedan av kukbajs Citera
Recommended Posts