stefanovic Postad igår kl 18:31 Rapport Postad igår kl 18:31 12 minuter sedan, säger Lobo : Menar du att det är bättre värde än Svenska Spel? De är definitivt bra värde på dom nivåerna oavsett sida. Plus att ni kan spela hur många timmar du vill. Vill man table selecta kan du bara thoppa in på så många bord som möjligt och välja ”stå över nästa BB” och sitta ut 8min och se om du ser någon limpa etc. Borden är hyper turbo dock. Du måste fatta snabba beslut. 1 Citera
Dukke Postad igår kl 19:14 Rapport Postad igår kl 19:14 unibet är jättenice på de lägre nivåerna 1 Citera
Lobo Postad igår kl 21:12 Rapport Postad igår kl 21:12 2 timmar sedan, säger stefanovic : De är definitivt bra värde på dom nivåerna oavsett sida. Plus att ni kan spela hur många timmar du vill. Vill man table selecta kan du bara thoppa in på så många bord som möjligt och välja ”stå över nästa BB” och sitta ut 8min och se om du ser någon limpa etc. Borden är hyper turbo dock. Du måste fatta snabba beslut. NL€4 på iPoker är betydligt tuffare än /0,5 på Svenska Spel. Det är mycket mer 3bet, 10-15% på en del regs. Citera
Fillen3 Postad 11 timmar sedan Rapport Postad 11 timmar sedan 14 timmar sedan, säger Lobo : NL€4 på iPoker är betydligt tuffare än /0,5 på Svenska Spel. Det är mycket mer 3bet, 10-15% på en del regs. Bara att börja 4beta npnp Citera
Lobo Postad 9 timmar sedan Rapport Postad 9 timmar sedan 1 timme sedan, säger Fillen3 : Bara att börja 4beta npnp Jag 4betar lightare med de flesta paren mot rätt spelare, och sen är det svårt att lägga sig mot en 5betspush, som ofta är AK. Även om jag är uppe mot ett högre par så har jag ändå haft FE. AK är ju given att 4beta med. Hur ser ni på händer som AQ-AJ och KQ att 4beta med och sen syna av 5betspushen. Brukar bara 3betsyna med dom, men gillar man AK så känns ju inte AQ så långsökt, men man vill inte bli dominerad. Ska också tilläggas att jag än så länge går back på denna nivå, så detta är ändå mer ett antagande än korrekt spel. Det är inte så lätt att växla mellan 200bb /0,5 och 100bb NL€4. Jävla Svenska Spel som tvingade mig till detta.🤬 Citera
z4muz Postad 9 timmar sedan Rapport Postad 9 timmar sedan 18 minuter sedan, säger Lobo : Hur ser ni på händer som AQ-AJ och KQ att 4beta med och sen syna av 5betspushen 18 minuter sedan, säger Lobo : Ska också tilläggas att jag än så länge går back på denna nivå Det är allt annat än profitabelt att stacka av med AQ AJ KQ pre. 1 Citera
Lobo Postad 9 timmar sedan Rapport Postad 9 timmar sedan 11 minuter sedan, säger z4muz : Det är allt annat än profitabelt att stacka av med AQ AJ KQ pre. Det är min tanke också, så därav 3betssyn, men det gillar man inte heller. 4betsfolda? Att jag har förlorat beror nog mest på att jag kom fel på det från början. Jag var inte alls beredd på den skillnaden, dock inte mycket volym för dra några slutsatser, men det är i alla fall en tendens. Citera
kukbajs Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan Vilket geni du är Veronica! Det krävs ju en alldeles särskilt begåvning för att floppa ett set och ändå slakta handen. Citera
kukbajs Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan Jag ska bara förlora varje hand idag igen, verkar det som Citera
kukbajs Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan Kul att börja månaden med -7BIs, -120 BB/100. Inte ens nära. Citera
kukbajs Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan Kolla på den coola killen Veronica! Har väl typ AA som han är för dålig för att spela post med. #ragequit Citera
soldado9 Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan 2 minuter sedan, säger kukbajs : Kolla på den coola killen Veronica! Har väl typ AA som han är för dålig för att spela post med. #ragequit Fine play tbh Citera
Dukke Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan vill minnas från min tid på /0,5 att veronica var rätt duktig, balanserad och aggressiv Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan 20 minuter sedan, säger Dukke : vill minnas från min tid på /0,5 att veronica var rätt duktig, balanserad och aggressiv Han äger ju mig i alla fall, med sitt 29/15/4. -500 gonatt. Kommer inte spela på hela påsken. Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Tiltsynade hans 4b jam som han gjorde för 6:e gången mot mig. JJ. Torskade med AQs såklart. -650. Är säkert gul efter helgen. Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Ska väl göra som alla andra och lägga upp mars månad också, även om det inte känns särskilt kul. 2 Citera
Recommended Posts