kukbajs Postad Tisdag kl 20:33 Författare Rapport Postad Tisdag kl 20:33 Okej, vi vinner pengar den 26:e, det ordnar sig. 🙂 Men jag vill fortfarande begå brott. Citera
kukbajs Postad igår kl 18:17 Författare Rapport Postad igår kl 18:17 Okej, nu jävlar är det dags att sluta lipa och börja vinna. 😃 Citera
kukbajs Postad igår kl 20:25 Författare Rapport Postad igår kl 20:25 (redigerade) Den där förtjänade jag fan! Vad gör ni på flopp och turn i denna? Fienden är en dålig reg med lite spewiga tendenser, 36/17/7. 15% rejs vs cb i single raisad pot, 63% fold vs flop cb i single raisad pot. Det är bara fold på floppen eller? Redigerad igår kl 20:30 av kukbajs 1 Citera
kukbajs Postad igår kl 20:47 Författare Rapport Postad igår kl 20:47 Okej, blev + tre inköp. Gött att kunna spela /0,5 igen i alla fall och slippa /0,2. Sov sååå jävla dåligt inatt, så ska la sussa nu och inte vara skittrött i skolan och sen blir det riktig jävla grind i helgen. Har massa timmar kvar att spela. 😃 Citera
Babushka1 Postad igår kl 21:26 Rapport Postad igår kl 21:26 42 minuter sedan, säger kukbajs : Den där förtjänade jag fan! Vad gör ni på flopp och turn i denna? Fienden är en dålig reg med lite spewiga tendenser, 36/17/7. 15% rejs vs cb i single raisad pot, 63% fold vs flop cb i single raisad pot. Det är bara fold på floppen eller? KQo meh på den. Ju djupare ni är ju sämre blir 4 betten, sen är den väldigt stor. Sen bombar du på utan att fundera på knappens range när han synar en stor 4bet efter 3bet. Sizen på flop skulle nog må bättre av 25% så ditt turn ställ blir något bättre. 50% Size är nog den sämsta vägen att gå på flop. 25%>ai>50%. Skulle kunna tänka mig c/r ai vs liten stab med om jag vore sugen på att maximera FE. Gött att du fick vinna denna ❤️ QQ-handen, definitivt syn på floppen. Men folda på turn känns rimligt då allt landar. 2 1 Citera
kukbajs Postad igår kl 21:42 Författare Rapport Postad igår kl 21:42 13 minuter sedan, säger Babushka1 : KQo meh på den. Ju djupare ni är ju sämre blir 4 betten, sen är den väldigt stor. Sen bombar du på utan att fundera på knappens range när han synar en stor 4bet efter 3bet. Sizen på flop skulle nog må bättre av 25% så ditt turn ställ blir något bättre. 50% Size är nog den sämsta vägen att gå på flop. 25%>ai>50%. Skulle kunna tänka mig c/r ai vs liten stab med om jag vore sugen på att maximera FE. Gött att du fick vinna denna ❤️ QQ-handen, definitivt syn på floppen. Men folda på turn känns rimligt då allt landar. Ja, jag håller med om KQo. Fienden var rätt glad i att 3b (han hade typ 15% på skapligt sample och ändå 50% fold vs 4b). Tror tanken/idén är bra, men genomförandet var inte direkt tiptopp. Citera
Lobo Postad igår kl 22:32 Rapport Postad igår kl 22:32 1 timme sedan, säger Babushka1 : KQo meh på den. Ju djupare ni är ju sämre blir 4 betten, sen är den väldigt stor. Sen bombar du på utan att fundera på knappens range när han synar en stor 4bet efter 3bet. Sizen på flop skulle nog må bättre av 25% så ditt turn ställ blir något bättre. 50% Size är nog den sämsta vägen att gå på flop. 25%>ai>50%. Skulle kunna tänka mig c/r ai vs liten stab med om jag vore sugen på att maximera FE. Gött att du fick vinna denna ❤️ QQ-handen, definitivt syn på floppen. Men folda på turn känns rimligt då allt landar. Intressant analys av KQ-handen på floppen. Citera
soldado9 Postad igår kl 22:53 Rapport Postad igår kl 22:53 1 timme sedan, säger Babushka1 : KQo meh på den. Ju djupare ni är ju sämre blir 4 betten, sen är den väldigt stor. Sen bombar du på utan att fundera på knappens range när han synar en stor 4bet efter 3bet. Sizen på flop skulle nog må bättre av 25% så ditt turn ställ blir något bättre. 50% Size är nog den sämsta vägen att gå på flop. 25%>ai>50%. Skulle kunna tänka mig c/r ai vs liten stab med om jag vore sugen på att maximera FE. Gött att du fick vinna denna ❤️ QQ-handen, definitivt syn på floppen. Men folda på turn känns rimligt då allt landar. Vet ej hur synvänlig villain är mot 4b men sizear ner till låt säga 30BB ish OOP. Sen skulle jag aldrig göra det med KQo utan FE. Är en hygglig bluffhand men som @Babushka1 säger blir ju dina sizes post rätt dåliga också. Men känns ändå som du är tillräckligt skicklig för att krossa åtminstone typ /1 - /2 på svs utan problem. Men dina problem verkar ju ligga i tabletterna och tilten? Citera
Rhetoric Postad 21 timmar sedan Rapport Postad 21 timmar sedan Den 2026-03-24 kl 20:20, säger kukbajs : Kan någon berätta för mig hur man ska göra för att överleva i detta landet? Vill någon ha min datamus? Är en sån fin, datamus, kostade 1300 kr. Kan sälja för 500 kr, Den 2026-03-24 kl 20:49, säger kukbajs : Jag snattar ju redan rätt mycket som det är, men alla vill ju liksom att man ska göra grövre brott, eller hur annars ska man klara sig? Spara pengar istället för att knarka bort dom. Det säger jag som en väldigt drogliberal person (alltså ej moraltant på något vis), men i ditt fall så är det definitivt svaret och det vet du 2 Citera
kukbajs Postad 18 timmar sedan Författare Rapport Postad 18 timmar sedan (redigerade) 6 timmar sedan, säger soldado9 : Vet ej hur synvänlig villain är mot 4b men sizear ner till låt säga 30BB ish OOP. Sen skulle jag aldrig göra det med KQo utan FE. Är en hygglig bluffhand men som @Babushka1 säger blir ju dina sizes post rätt dåliga också. Men känns ändå som du är tillräckligt skicklig för att krossa åtminstone typ /1 - /2 på svs utan problem. Men dina problem verkar ju ligga i tabletterna och tilten? Villain hade i alla fall ~50% fold to 4b. Men med tanke på att han synade med Q9s vs min utg 4b, så har jag antagligen inte så mycket fold equity som jag tänkte. Jag tror också att jag i alla fall skulle klara av att vinna en nivå högre utan att ändra på så mycket, då min wr ändå är rätt hög med ~20BB/100 + det är ju typ samma pool man spelar mot, åtminstone på /1. Men det kommer bli svårt att försöka klättra denna månad också, för ska resa till påsk, redan köpt tågbiljetter förra månaden (som var svindyra). Månaden därefter finns det kanske möjlighet att klättra lite om jag kan snåla med pengarna. Det jag borde göra är såklart att prioritera pokerus 1-2 månader, tills jag har byggt lite rulle och SEN köpa knark ehe, inte tvärtom. Och ja, du identifierar mina problem korrekt. Tilt känns det ändå som jag har blivit liiite bättre på. 3 timmar sedan, säger Rhetoric : Spara pengar istället för att knarka bort dom. Det säger jag som en väldigt drogliberal person (alltså ej moraltant på något vis), men i ditt fall så är det definitivt svaret och det vet du Lite sent nu. Nämen, ska inte lägga mer än 2k på det denna månad. Jag grinade bara lite häromdagen när jag blev knöllad i stjärthålet på /0,2. Har 1000 kr på kontot och typ 1100 kr i br. Jag klarar mig på det. 🙂 Men denna månad har än så länge gått ovanligt dåligt. Kan bli den näst sämsta senaste året. Hamnar jag på typ 5k som ändå är mitt snitt senaste året, så får jag typ totalt 11-12k och det går ändå att leva på. Men vi ska fan upp en nivå … somehow Redigerad 18 timmar sedan av kukbajs Citera
Zanka Postad 17 timmar sedan Rapport Postad 17 timmar sedan Varför skulle vi vilja folda QQ på floppen vs någon som är spewig? Sen tror jag att vi är flera här på pf som känner med dig KB, vi vill verkligen att det ska gå bra för dig. Samtidigt vet åtminstone jag att det var inte förrän jag slutade helt med droger som pokern (och livet) gick åt rätt håll. Lyckas du klippa med substanserna så har du garanterat coaching och en ordentlig BR för att spela minst /2. Livet är fullt av sliding doors moments av olika storlekar, droger eller inte droger är nog ett av de val som är av den större graden. Önskar dig all lycka och hoppas du reder ut allting. ❤️ 10 1 Citera
bomanlol Postad 14 timmar sedan Rapport Postad 14 timmar sedan (redigerade) På temat droger har du outat ditt bruk nångång, doser och substanser etc. 🙂 Jag förlorade tre väldigt fina och kanske enda vänner i rekreationsdrogernas spår så har viss erfarenhet själv. Vill inte verka bättre vetande, är bara nyfiken ibland 😁 Redigerad 14 timmar sedan av bomanlol Citera
bomanlol Postad 13 timmar sedan Rapport Postad 13 timmar sedan (redigerade) Jag blir förövrigt lite sugen på att lira cashgame när jag läser den här dagboken, ser ju ut att man skulle kunna få storstryk om pengar man har råd att förlora. Kul om det är så utmanande på det lägsta nivåerna. If it makes any sense fast på svenska. Redigerad 13 timmar sedan av bomanlol Citera
kukbajs Postad 12 timmar sedan Författare Rapport Postad 12 timmar sedan 1 timme sedan, säger bomanlol : På temat droger har du outat ditt bruk nångång, doser och substanser etc. 🙂 Jag förlorade tre väldigt fina och kanske enda vänner i rekreationsdrogernas spår så har viss erfarenhet själv. Vill inte verka bättre vetande, är bara nyfiken ibland 😁 Tidigare (när jag nickade Jag och mina mig) var huvuddrogen tjack. Har väl overdone it och blir bara fett paranoid och får hemska avtändningar nuförtiden. De senaste åren har jag graviterat mot opiater. Imorse poppades det 600mg tramadol. Fast känner inte av det så värst mycket. Trodde att min tolerans skulle ha gått ner mer, i och med att det typ var två veckor sen senast. Senaste halvåret eller så har det varit tramadol nästan dagligen och morfin/oxycontin någon gång ibland när man lyxar till det. Och sen cannabis då. Det och/eller supa/poppa bens är fan det enda som får mig att somna. Och då är ju blejs helt klart minst skadligt. Att bara hålla sig till röka hade utan tvekan varit bäst … Sen är det klart att jag har experimenterat väldigt mycket. Den enda major drogen som jag inte har testat är DMT. Fast det var mest när jag var yngre som jag experimenterade. Jag beklagar din förlust. Riktigt sorgligt. Var de unga eller? Citera
soldado9 Postad 12 timmar sedan Rapport Postad 12 timmar sedan 4 timmar sedan, säger Zanka : Varför skulle vi vilja folda QQ på floppen vs någon som är spewig? Sen tror jag att vi är flera här på pf som känner med dig KB, vi vill verkligen att det ska gå bra för dig. Samtidigt vet åtminstone jag att det var inte förrän jag slutade helt med droger som pokern (och livet) gick åt rätt håll. Lyckas du klippa med substanserna så har du garanterat coaching och en ordentlig BR för att spela minst /2. Livet är fullt av sliding doors moments av olika storlekar, droger eller inte droger är nog ett av de val som är av den större graden. Önskar dig all lycka och hoppas du reder ut allting. ❤️ Bra skrivet! Håller med till 100%. Har själv förskönat droger i några år, men jag är helt klar. Livet har blivit så mkt bättre och lättare utan substanserna. Jag skulle också som zanka kunna stejka/coacha /2 med bra deal men då är ju förutsättningen att det sker nykter. GL 2 Citera
kukbajs Postad 12 timmar sedan Författare Rapport Postad 12 timmar sedan 5 timmar sedan, säger Zanka : Varför skulle vi vilja folda QQ på floppen vs någon som är spewig? Sen tror jag att vi är flera här på pf som känner med dig KB, vi vill verkligen att det ska gå bra för dig. Samtidigt vet åtminstone jag att det var inte förrän jag slutade helt med droger som pokern (och livet) gick åt rätt håll. Lyckas du klippa med substanserna så har du garanterat coaching och en ordentlig BR för att spela minst /2. Livet är fullt av sliding doors moments av olika storlekar, droger eller inte droger är nog ett av de val som är av den större graden. Önskar dig all lycka och hoppas du reder ut allting. ❤️ Tack för lyckönskningen, kamrat! ❤️ Det värmer! (= 1 Citera
kukbajs Postad 11 timmar sedan Författare Rapport Postad 11 timmar sedan (redigerade) 1 timme sedan, säger soldado9 : Bra skrivet! Håller med till 100%. Har själv förskönat droger i några år, men jag är helt klar. Livet har blivit så mkt bättre och lättare utan substanserna. Jag skulle också som zanka kunna stejka/coacha /2 med bra deal men då är ju förutsättningen att det sker nykter. GL Jag är absolut inte längre i honeymoon-fasen vad gäller någon drog. Det är som sagt mest bara självmedicinering. Knappast något festande eller skoj, inte längre i alla fall. Eller det var rätt jävla längesen man var där. Jag har ändå väldigt svårt att se en framtid helt utan något. Vissa säger ju att man måste hit rock bottom och dylikt först … Men det borde jag redan ha gjort flera gånger. Vara hemlös eller halvt slå ihjäl sig hade nog varit tillräckligt för de flesta. Vet inte varför jag är såhär och alla gånger jag har försökt sluta har jag återfallit inom som längst några månader. När jag startade denna db var jag ren och nykter i typ en månad. Tror det var 34 dagar. Min morsa höll på att räkna dagarna, vilket jag fann oerhört pressande … fast jag vet att hon bara menade väl och var stolt över varje dag. Mådde dock inte ett dugg bättre, som alla säger att man kommer göra. Det är emellertid bättre för plånboken, såklart. Hade gärna tagit coachning och så - det låter ju skitkul! 🙂 Men jag känner ändå mig själv och jag skulle inte kunna lova en coach/stejkare att jag kommer vara helt nykter, tyvärr. Redigerad 11 timmar sedan av kukbajs Citera
soldado9 Postad 11 timmar sedan Rapport Postad 11 timmar sedan 10 minuter sedan, säger kukbajs : Jag är absolut inte längre i honeymoon-fasen vad gäller någon drog. Det är som sagt mest bara självmedicinering. Knappast något festande eller skoj, inte längre i alla fall. Eller det var rätt jävla längesen man var där. Jag har ändå väldigt svårt att se en framtid helt utan något. Vissa säger ju att man måste hit rock bottom och dylikt först … Men det borde jag redan ha gjort flera gånger. Vara hemlös eller halvt slå ihjäl sig hade nog varit tillräckligt för de flesta. Vet inte varför jag är såhär och alla gånger jag har försökt sluta har jag återfallit inom som längst några månader. När jag startade denna db var jag ren och nykter i typ en månad. Tror det var 34 dagar. Min morsa höll på att räkna dagarna, vilket jag fann oerhört pressande … fast jag vet att hon bara menade väl och var stolt över varje dag. Mådde dock inte ett dugg bättre, som alla säger att man kommer göra. Det är emellertid bättre för plånboken, såklart. Hade gärna tagit coachning och så - det låter ju skitkul! 🙂 Men jag känner ändå mig själv och jag skulle inte kunna lova en coach/stejkare att jag kommer vara helt nykter, tyvärr. Bra det! Min mening var verkligen inte att förminska eller så då jag själv varit i liknande sits. Jag håller mina tummar att du någon gång lyckas se en framtid utan. Hör av dig om du fixar iordning det så finns jag på PM. 1 Citera
kukbajs Postad 7 timmar sedan Författare Rapport Postad 7 timmar sedan 4 timmar sedan, säger soldado9 : Bra det! Min mening var verkligen inte att förminska eller så då jag själv varit i liknande sits. Jag håller mina tummar att du någon gång lyckas se en framtid utan. Hör av dig om du fixar iordning det så finns jag på PM. Det tolkades verkligen inte som något förminskande. (= Jag är ganska svår att såra och jag känner mig överlag stöttad av folket på PF. 💖 2 Citera
Babushka1 Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan 41 minuter sedan, säger kukbajs : Jag är ganska svår att såra Klart vi stöttar! Men : 2 Citera
kukbajs Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan VonSchweden är ett geni: Samma sak med JimmyPistol som spelar jävla bögnit 19/13/4. Vad tror han att jag ska ha? Jävligt oväntat: Den här månaden är typ cursed. Citera
kukbajs Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan Okokok, ska tänka positivt. 🙂 1 Citera
Lobo Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan (redigerade) 1 timme sedan, säger kukbajs : Samma sak med JimmyPistol som spelar jävla bögnit 19/13/4. Vad tror han att jag ska ha? Tror du verkligen Pistol Jimmy kan betfolda på floppen? Du har inte AA och flush är väl ganska långsökt. Har du koll på oddsen? Redigerad 3 timmar sedan av Lobo Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Detta är bara en fold på turn antar jag? Asså, det går ju inte att vinna mot de här spelarna. Jag vet inte längre om det är jag som spelar dåligt eller om jag har oflyt ... Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Som ni kanske redan har listat ut har det gått fett segt idag med. Fick i alla fall avsluta med att stacka GalnaAnlag. Det är alltid lika roligt. Plössade typ två inköp till slut. Nya tag imorrn. 🙂 Citera
Recommended Posts