Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Den där förtjänade jag fan!

yay.thumb.png.48535dcf1d008203da226007c1c10f3b.png

:roffe:

Vad gör ni på flopp och turn i denna? Fienden är en dålig reg med lite spewiga tendenser, 36/17/7. 15% rejs vs cb i single raisad pot, 63% fold vs flop cb i single raisad pot. Det är bara fold på floppen eller? :S

foldflopplr.thumb.png.be475972d6de400ae23e7d5a3431b11a.png

Redigerad av kukbajs
  • Like 1
Postad

Okej, blev + tre inköp. Gött att kunna spela /0,5 igen i alla fall och slippa /0,2. Sov sååå jävla dåligt inatt, så ska la sussa nu och inte vara skittrött i skolan och sen blir det riktig jävla grind i helgen. Har massa timmar kvar att spela. 😃

Postad
42 minuter sedan, säger kukbajs :

Den där förtjänade jag fan!

yay.thumb.png.48535dcf1d008203da226007c1c10f3b.png

:roffe:

Vad gör ni på flopp och turn i denna? Fienden är en dålig reg med lite spewiga tendenser, 36/17/7. 15% rejs vs cb i single raisad pot, 63% fold vs flop cb i single raisad pot. Det är bara fold på floppen eller? :S

foldflopplr.thumb.png.be475972d6de400ae23e7d5a3431b11a.png

KQo meh på den. Ju djupare ni är ju sämre blir 4 betten, sen är den väldigt stor. 

Sen bombar du på utan att fundera på knappens range när han synar en stor 4bet efter 3bet.

Sizen på flop skulle nog må bättre av 25% så ditt turn ställ blir något bättre. 50% Size är nog den sämsta vägen att gå på flop. 25%>ai>50%. Skulle kunna tänka mig c/r ai vs liten stab med om jag vore sugen på att maximera FE. 

Gött att du fick vinna denna ❤️ 

QQ-handen, definitivt syn på floppen. Men folda på turn känns rimligt då allt landar. 

• Like 1
  • Thanks 1
Postad
13 minuter sedan, säger Babushka1 :

KQo meh på den. Ju djupare ni är ju sämre blir 4 betten, sen är den väldigt stor. 

Sen bombar du på utan att fundera på knappens range när han synar en stor 4bet efter 3bet.

Sizen på flop skulle nog må bättre av 25% så ditt turn ställ blir något bättre. 50% Size är nog den sämsta vägen att gå på flop. 25%>ai>50%. Skulle kunna tänka mig c/r ai vs liten stab med om jag vore sugen på att maximera FE. 

QQ-handen, definitivt syn på floppen. Men folda på turn känns rimligt då allt landar. 

Ja, jag håller med om KQo. Fienden var rätt glad i att 3b (han hade typ 15% på skapligt sample och ändå 50% fold vs 4b). Tror tanken/idén är bra, men genomförandet var inte direkt tiptopp.

Postad
1 timme sedan, säger Babushka1 :

Intressant analys av KQ-handen på floppen.