kukbajs Postad igår kl 14:12 Författare Rapport Postad igår kl 14:12 Hur många gånger blev du tappad när du var liten egentligen, knifewild9394? 1 Citera
soldado9 Postad 18 timmar sedan Rapport Postad 18 timmar sedan 6 timmar sedan, säger kukbajs : Hur många gånger blev du tappad när du var liten egentligen, knifewild9394? Andas vi 2 Citera
kukbajs Postad 18 timmar sedan Författare Rapport Postad 18 timmar sedan (redigerade) Här kommer veckobrevet från klassföreståndaren. Har haft en extremt seg vecka. Sprungit röva och förmodligen spelat lite sämre än vanligt. Trodde jag till och med skulle boka en back-vecka. Men sen hittade jag 18 inköp på två tusen händer lol. Har inte tid att skriva/spammas så mycket. Men här kommer giraffer och tre cp-händer, där folk gav mig pengar. Februari månad slutade såhär: Sen är det la bara att tacka och ta emot i dessa händer ... fattar inte va fan folk gör. AtaKakan är typ en av de bra regsen ... men va fan håller han på med, vad tror han att han ska få in det mot? GalnaAnlag fick damp mot mig: Sick fade med AA: Pöss pöss! ❤️ Redigerad 18 timmar sedan av kukbajs 2 Citera
kukbajs Postad 9 timmar sedan Författare Rapport Postad 9 timmar sedan JAHAAAAA, det är söndag idag lol. Har haft hemstudier i några dagar så blev nog lite dagvill. Kutade till spårvagnen 06:45. Inte lika illa som när jag poppade E en dag före nyår (jag hade missuppfattat det där). Citera
Recommended Posts