Rhetoric Postad Måndag kl 09:02 Rapport Postad Måndag kl 09:02 Jag önskar att jag var 8BB/100 under EV senaste 700k händerna. Perspektiv Ta en paus på en dag eller två, sen kör på den nivån du kan spela utan att känna att du behöver kolla saldot under sessionens gång. Alternativt ring snuten! Citera
Lobo Postad Måndag kl 09:44 Rapport Postad Måndag kl 09:44 2 timmar sedan, säger kukbajs : Sen brukar jag ej ha såhär låg win rate. 8BB/100 hade väl kanske varit bra på typ /5 eller något. Jag har spelat 11k händer på 0,5. Under den tiden har jag hunnit tappa 5 BI utan att för den skull ha spelat dåligt, det är vad jag tror i alla fall. Efter det har jag vunnit 8 BI, kanske genom rätt kort och situationer. Om du spelar många händer över lång tid kommer du ganska säkert att få reda på om du är vinnande, men det är inte bara till godo. Du kommer även att upptäcka att dina winning- och losingstreaks blir större. Citera
kukbajs Postad Måndag kl 16:41 Författare Rapport Postad Måndag kl 16:41 7 timmar sedan, säger Rhetoric : Jag önskar att jag var 8BB/100 under EV senaste 700k händerna. Perspektiv Ta en paus på en dag eller två, sen kör på den nivån du kan spela utan att känna att du behöver kolla saldot under sessionens gång. Alternativt ring snuten! Heh, asså, jag sprang ej dåligt EV-mässigt, men på andra sätt. Klart det är plus whine, men jag brukar vinna mer på en vecka i regel. 🙂 Här tas inga pauser. 6 timmar sedan, säger Lobo : Jag har spelat 11k händer på 0,5. Under den tiden har jag hunnit tappa 5 BI utan att för den skull ha spelat dåligt, det är vad jag tror i alla fall. Efter det har jag vunnit 8 BI, kanske genom rätt kort och situationer. Om du spelar många händer över lång tid kommer du ganska säkert att få reda på om du är vinnande, men det är inte bara till godo. Du kommer även att upptäcka att dina winning- och losingstreaks blir större. Jag har spelat huuuur många händer som helst i mina dagar, min win rate på 0,5 är bra mycket högre, om du kollar graferna bakåt hade jag 20BB+/100 på > 100k händer. Klart det inte är något konstigt att tappa 6BIs, händer bara inte mig så ofta och blev mest sur över att det fuckar med min ekonomiska situation liksom. Får skylla mig själv som drog ut och festade. Har mat månaden ut, så är bara att grinda upp dessa 500 kr nu. Citera
kukbajs Postad Måndag kl 17:36 Författare Rapport Postad Måndag kl 17:36 Jag ska la lösa detta! 🙂 2 Citera
kukbajs Postad Måndag kl 21:15 Författare Rapport Postad Måndag kl 21:15 Fan omöjligt att vinna mot geniet GalnaAnlag. Citera
kukbajs Postad Måndag kl 21:17 Författare Rapport Postad Måndag kl 21:17 Önskar jag kunde vara lika bra som han. Sämsta jävla sopreggen på hela nivån Citera
kukbajs Postad Måndag kl 21:19 Författare Rapport Postad Måndag kl 21:19 Va fan tror han att jag ska ha?! 65 som han dominerar eller? Spelar 24/17, men väljer att använda den handen för att iso clickrejsa å clicka mot 3b wpwpwpwpwp Citera
kukbajs Postad Måndag kl 21:25 Författare Rapport Postad Måndag kl 21:25 GalnaAnlag, om du läser, kan du snälla ge mig dina preflop-ranger? Kan betala för det. Vill också vinna. 2 Citera
Babushka1 Postad Måndag kl 21:47 Rapport Postad Måndag kl 21:47 21 minuter sedan, säger kukbajs : GalnaAnlag, om du läser, kan du snälla ge mig dina preflop-ranger? Kan betala för det. Vill också vinna. GTO Citera
kukbajs Postad Måndag kl 22:12 Författare Rapport Postad Måndag kl 22:12 Vann 70 riksdaler. Känner mig fan lite scared money nu när jag knappt har en BR. Kanske att jag bara spelar /0,2 imorgon. Bidde bara 90 min. Har precis bytt distro från Debian till Arch, så måste pilla lite med det och sen schlafa. Min gamla data funkar fan! Den kostade i alla fall 10k för ett par år sedan. Enda problemet är att tangenten L inte fungerar. Tror ni ändå man kan få den såld för typ 2-3K? Har ändå 8gb ram och fin HD. Citera
AmyWinehouse Postad Måndag kl 22:18 Rapport Postad Måndag kl 22:18 Det tror jag nog. För inte så länge sedan sålde jag min laptop för lite över 2k och den var från 2019. Citera
kukbajs Postad 18 timmar sedan Författare Rapport Postad 18 timmar sedan (redigerade) 7 timmar sedan, säger AmyWinehouse : Det tror jag nog. För inte så länge sedan sålde jag min laptop för lite över 2k och den var från 2019. Låter lovande! Kan lägga upp specsen när jag är hemma. Men drar inte den paja L-tangenten ner det rätt mycket? Tangenten sitter liksom kvar och ser hel ut, men inget händer när man klickar på den. Den har ett grafikkort också, man kan väl inte spela några värstingspel, men ändå lite enklare spel. Ska slänga in Windows på den ikväll. Vore fan överlycklig om jag kunde få 1-2k. Redigerad 18 timmar sedan av kukbajs Citera
kukbajs Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan (redigerade) Detta är specsen på gamla datan. Touchpaden fungerar inte, enter-knappen och L-knappen funkar inte. Men kör man externt tangentbord och mus, så går den ju att använda. Hur mycket är rimligt att lägga upp den på blocket för? Ska installera Windows på den också. Är värdelös på hårdvara ... Redigerad 4 timmar sedan av kukbajs Citera
kukbajs Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan Jag fick hämnas på GalnaAnlag! Klickar alltid mot den idioten, för han gör det hela tiden, särreg. 1 Citera
Opteron Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan Du var bra rexhonest jag spelade några 100k händer .25/.50 i somras men nu har jag förlorat datorn i ett vad och fått tillfällig förvaltare för jag investera hela soc och hela lönen. Mvh 123alltingarsant 1 Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Just nu, säger Opteron : Du var bra rexhonest jag spelade några 100k händer .25/.50 i somras men nu har jag förlorat datorn i ett vad och fått tillfällig förvaltare för jag investera hela soc och hela lönen. Mvh 123alltingarsant Haha, tack för berömmet! Tror jag. Är nog inte jättemånga som har wr på > 20BB/100 på /0,5 #skryt. Nu får du ju fan dra back storyn här! Vad för vad förlorade du? Vad investerade du all din deg i? (Du kan få datan jag postade om ovan för en billig peng. ;)) Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Lol va fan händer? Sick fade! Citera
Opteron Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 17 minuter sedan, säger kukbajs : Haha, tack för berömmet! Tror jag. Är nog inte jättemånga som har wr på > 20BB/100 på /0,5 #skryt. Nu får du ju fan dra back storyn här! Vad för vad förlorade du? Vad investerade du all din deg i? (Du kan få datan jag postade om ovan för en billig peng. ;)) Dejtade en tjej från Hong Kong i tre månader o hon var jättekär i mig kom överens hon skulle flyga o besöka mig hon var medgrundare av en ny kryptovaluta baserad på AI satsade 1500$ i den och den steg till över en miljon dollar innan plattformen blev svart. Slog vad med en kompis om 3000kr vs min dator om att hon faktiskt skulle dyka upp men på flyget från Hong Kong till Stockholm fick hon kalla fötter o blocka mig på whatsapp. Sen har jag investerat 2000$ i Elon Musk som jag pratar med på Signal för 30 aktier i uppkommande SpaceX IPOn 1 Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 36 minuter sedan, säger Opteron : Dejtade en tjej från Hong Kong i tre månader o hon var jättekär i mig kom överens hon skulle flyga o besöka mig hon var medgrundare av en ny kryptovaluta baserad på AI satsade 1500$ i den och den steg till över en miljon dollar innan plattformen blev svart. Slog vad med en kompis om 3000kr vs min dator om att hon faktiskt skulle dyka upp men på flyget från Hong Kong till Stockholm fick hon kalla fötter o blocka mig på whatsapp. Sen har jag investerat 2000$ i Elon Musk som jag pratar med på Signal för 30 aktier i uppkommande SpaceX IPOn Ehm, jag förstår inte om du skämtar eller är seriös … skyller på min autism. Vad nickar du? Hoppas du får ihop lite deg och kan spela! Citera
Lobo Postad 59 minuter sedan Rapport Postad 59 minuter sedan 59 minuter sedan, säger kukbajs : Lol va fan händer? Sick fade! Senast igår såg jag Klonken sitta 1000 bb djupt, och nu visar du 1200 bb. Det är i och för sig en gåta hur han kan göra det, och det här ska egentligen inte vara urtypen har jag hört om hur man slår small stakes – men han är kanske ett undantag. Han spelar typ 17/13/5. Citera
Opteron Postad 44 minuter sedan Rapport Postad 44 minuter sedan 21 minuter sedan, säger kukbajs : Ehm, jag förstår inte om du skämtar eller är seriös … skyller på min autism. Vad nickar du? Hoppas du får ihop lite deg och kan spela! Jag är seriös jag nickar 123alltingarsant på svs Citera
brusig1 Postad 29 minuter sedan Rapport Postad 29 minuter sedan Citera-funktionen trollar mig, i all välmening om det är så att du är seriös med ditt inlägg @Opteron så kan jag med 99.9999999999% säkerhet säga att Musk inte sitter och tar emot investeringar på signal ala 1500 dullz. Gör dig själv en tjänst och skicka inte bort mer pengar på sånt Citera
Recommended Posts