massive Postad 19 Augusti Rapport Share Postad 19 Augusti 1 timme sedan, säger kukbajs : De ville jag skulle komma på intervju nu!!!! Ärlig fråga: Tror ni de kommer märka att jag ej är helt nykter? Men såklart. boka in annan dag 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
massive Postad 19 Augusti Rapport Share Postad 19 Augusti 1 timme sedan, säger kukbajs : Hur gör jag för att förbättra mina chanser att flyga under radarn? Inget. Boka om. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 19 Augusti Författare Rapport Share Postad 19 Augusti Haha, ja, asså nu var det obv jag som gjorde ett bus. Hittade bilden på r/meth och TS va typ ”tror ni de kmr märka att jag är lite tweaked out?” Inte jag på bilden heller obv, är mkt sötare än det där. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 20 Augusti Författare Rapport Share Postad 20 Augusti (redigerade) Oj, såg nu jag bara är upp typ 700 denna mån lol, så då backade jag ändå förra veckan. Får grinda röven av mig denna vecka. Med +3-4k skulle jag kanske klara mig. Ah, den här skiten ska jag i alla fall ej göra om när jag är såhär pank. Mitt egna fel ofc. Redigerad 20 Augusti av kukbajs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 20 Augusti Författare Rapport Share Postad 20 Augusti Jobbsnubben skulle ringa upp imorgon i alla fall, men det var bara timanställning. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 20 Augusti Författare Rapport Share Postad 20 Augusti Så gött att må någorlunda normalt idag haha. Hoppas ni får en fin sommardag. 😃 Blir kanske en av de sista. Jag ska nog dra och solobada i någon bassäng jag funnit i närheten av mig, helt gratis vare. 😃 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 20 Augusti Författare Rapport Share Postad 20 Augusti (redigerade) Bra start på dagen i alla fall. 😃 Går lite enklare när man ser vilka kort man har hah. Redigerad 20 Augusti av kukbajs 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 20 Augusti Författare Rapport Share Postad 20 Augusti Den 2024-08-18 kl 12:37, säger kukbajs : Har alltid varit mer av en artist/band-människa. Men om man skall förenkla, så började jag väl fastna rätt hårt för typ lite äldre goth/postpunk/indie. Var någon vänlig flicka som bara började snacka med mig på stan haha och blev bland mina första vänner. Var inte jätteinlyssnad då, och det enda bandet jag kände till av alla band/artister hon name-droppade var nog typ Placebo haha. I Malmö hängde jag rätt mycket med punkare under de första åren. Är tyvärr fullständigt omusikalisk själv, men än så länge har jag kvar i alla fall kvar de plattor som jag investerade i som rik stipendiat. Skulle säkert få >2k/styck för de förstapressar av typ Swans, Joy Division, Nick Cave etc ... och ja, ni vet sånt. Gubbsmak! Nämen, kan uppskatta andra genrer också, brukar för det mesta som sagt fastna mer för artister/band än någon särskilt genre. Vad diggar du själv för sorts musik då, kamrat kompis? Hellu, kramrat @massive, du sade aldrig vad du diggar för musik? 🙂 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 20 Augusti Författare Rapport Share Postad 20 Augusti Det var en kreativ linje, må jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
massive Postad 20 Augusti Rapport Share Postad 20 Augusti 1 timme sedan, säger kukbajs : Hellu, kramrat @massive, du sade aldrig vad du diggar för musik? 🙂 Fan missat å svara! När det blir lite lugn och ro så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 20 Augusti Författare Rapport Share Postad 20 Augusti Enda sättet GalnaAnlag någonsin kommer kunna vinna mot mig. Förstår han ens själv hur han tänker? Grindar ju fan mer än mig och gör sånt här cp-skit HEEEELA TIDEN. Hur kan det ens vara kul om man inte ens försöker spela? Aja, då är det bara att börja om från b/e. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 20 Augusti Författare Rapport Share Postad 20 Augusti Hur många gånger tappade din alkoholiserade morsa dig när du var liten, GalnaAnlag? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 20 Augusti Författare Rapport Share Postad 20 Augusti Är nästan fascinerande att 24/17/9 kan spela sämre än 54/2/0-fiskarna, men GalnaAnlag han kan sina grejer. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 20 Augusti Författare Rapport Share Postad 20 Augusti Hade kunnat bokat > +500 på 2h, men nä, jag skulle vinna mer och blev ägd av GalnaAnlag som vanligt. -400 kr i den sessionen, blir väl halva natten idag med. Palla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 20 Augusti Författare Rapport Share Postad 20 Augusti När fan i helvete var jag senast över ev? Var väl typ 2010 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 20 Augusti Författare Rapport Share Postad 20 Augusti Och så spillde jag energidryck på mina rullpapper FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNN skulle kunna slå sönder hela lägenheten 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
massive Postad 20 Augusti Rapport Share Postad 20 Augusti 54 minuter sedan, säger kukbajs : Och så spillde jag energidryck på mina rullpapper FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNN skulle kunna slå sönder hela lägenheten Bygg en holk av aliminiumfolie som ett pro för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
massive Postad 20 Augusti Rapport Share Postad 20 Augusti 1 timme sedan, säger kukbajs : Hade kunnat bokat > +500 på 2h, men nä, jag skulle vinna mer och blev ägd av GalnaAnlag som vanligt. -400 kr i den sessionen, blir väl halva natten idag med. Palla. Galna Anlag alltså.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
massive Postad 20 Augusti Rapport Share Postad 20 Augusti Just nu, säger massive : Galna Anlag alltså.... Skulle va intressant å se hans WR,graf och swings. Det är inte svårt att ha honom som hatobjekt, vilket såklart är hans poäng med att spela som han gör. För att folk hamnar ur balans å tiltar sönder. Sen om/hur mkt han vinner på det, i längden, är en annan fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 20 Augusti Författare Rapport Share Postad 20 Augusti 22 minuter sedan, säger massive : Skulle va intressant å se hans WR,graf och swings. Det är inte svårt att ha honom som hatobjekt, vilket såklart är hans poäng med att spela som han gör. För att folk hamnar ur balans å tiltar sönder. Sen om/hur mkt han vinner på det, i längden, är en annan fråga. Alltså, om han är en vinnande spelare, så är det något fel på universum. Klart om alla bara autopilotar och foldar mot hans klickande och cp-spel pre, så är han kanske b/e. Tar ju inte mer än 30 min att fatta att han bara klickar knappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 20 Augusti Författare Rapport Share Postad 20 Augusti Tror bara att han gillar att ALLTID få in det dåligt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad 20 Augusti Rapport Share Postad 20 Augusti 1 timme sedan, säger massive : Bygg en holk av aliminiumfolie som ett pro för fan! nej för helvete, aluminium vill man ej inhalera! gör en secret agent istället. töm en cigg på tobak och fyll den med meck. glöm inte att mer eller mindre suga av Mr. Bond också, annars brinner den upp för fort! 36 minuter sedan, säger kukbajs : Alltså, om han är en vinnande spelare, så är det något fel på universum. Klart om alla bara autopilotar och foldar mot hans klickande och cp-spel pre, så är han kanske b/e. Tar ju inte mer än 30 min att fatta att han bara klickar knappar. om det bara tar honom 30 min att få alla att spela lika dåligt mot honom är han garanterat en utav dom största vinnarna på din nivå. coachar han? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 20 Augusti Författare Rapport Share Postad 20 Augusti Där gick datamusen sönder. Okej, måste hålla käften så inte grannen ringer snuten igen. Var ju kul att vara nära på att vinna idag i alla fall. Har igen jävla aning om hur jag ska få ihop till räkningarna. +1k för denna mån, vilket jävla skämt. Jag är så jävla kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kukbajs Postad 20 Augusti Författare Rapport Share Postad 20 Augusti Skulle bara ha lagt ner efter den där -400-sessionen, så hade jag i alla fall fått testat på att ha en lite vinnande dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aml Postad 20 Augusti Rapport Share Postad 20 Augusti 4 minuter sedan, säger kukbajs : Var ju kul att vara nära på att vinna idag i alla fall. Har igen jävla aning om hur jag ska få ihop till räkningarna. +1k för denna mån, vilket jävla skämt. Jag är så jävla kass. 10 dagar kvar , 50k händer , 5k på 0.5 med 20bb/100 winrate. Drygt men det är nog möjligt. Gameselecta lite å, spela dom borden med flest fisk på 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts