Gå till innehåll

Bästa skattefria sajterna att spela på


Recommended Posts

10 timmar sedan, säger JohanLj :

Man kan tydligen inte ha en affiliate om man spelar under ggpoker.eu

Visste inte om det. Har inte varit inne på GG på ett tag, och jag reggade innan swe var tillåtet. Trodde dock automatiskt att jag var på .eu skin pga min location. Min affe kan tabur och in pengar åt mig snabbt och smidigt. Vilket har sin för och nackdelar. 
 

Du kan PMa om du vill ha deras uppgifter. Men kanske inte är till någon nytta då. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
Den 2024-02-02 kl 12:55, säger Ola Brandborn :

Gissa själv: Tror du att du hade kunnat spela på iPoker tex på PaddyPower skattefritt med motiveringen att konkurrenten Betsson har svensk licens?

Jag uttryckte mig slarvigt. 

Jag menade om alla skins automatiskt har eu-licens ifall huvudsajten ggpoker.eu har eu-licens.

Jag har, som väl framgått i tråden, inte varit aktiv på länge så minns inte hur allt fungerar/har noll koll på nya grejer.

Redigerad av JohanLj
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2024-02-02 kl 07:55, säger Ola Brandborn :

Gissa själv: Tror du att du hade kunnat spela på iPoker tex på PaddyPower skattefritt med motiveringen att konkurrenten Betsson har svensk licens?

Ironiskt nog har svenskar fått det grönat av SKV när det kommer till GG (nu ligger de skinsen på Malta, utan svensk licens och inte i UK där jag 

förmodar PaddyPower ligger). 

Redigerad av GTOBåten
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontakta **** på whatsapp eller telegram (****) om du inte redan fått tag i en affiliate till gg.

Han är Sveriges största affiliate för gg och han har även ett stort utbud av klubbar på apparna.

Jag har använt honom både på gg och appar utan några som helst problem.

Säg att Pontus Hedlund gav dig informationen.

Pm för mer info.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, säger gigzor :

Kontakta **** på whatsapp eller telegram (****) om du inte redan fått tag i en affiliate till gg.

Han är Sveriges största affiliate för gg och han har även ett stort utbud av klubbar på apparna.

Jag har använt honom både på gg och appar utan några som helst problem.

Säg att Pontus Hedlund gav dig informationen.

Pm för mer info.

Namn och nummer tror jag det är bättre att ni delar i PM, iaf när det gäller andra personer.

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...